کد خبر : 1939727 | 04 خرداد 1402 ساعت 00:46 | 218.4K بازدید | 58 دیدگاه

اینتر بازنده حتمی فینال نیست:

زیبایی محض: گواردیولا و سیتی امشب ترسیدند! (عکس)

اینتر حریفی دست و پا بسته در فینال نیست و پپ گواردیولا به خوبی این را می‌داند.

زیبایی محض: گواردیولا و سیتی امشب ترسیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزهای درخشان اینتر ادامه دارد و آنها بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، امشب با برتری برابر فیورنتینا موفق به فتح کوپا ایتالیا شدند. اگرچه این وایولا بود که خیلی زود از حریف نامدار خود پیش افتاد، اما دقایقی بعد لائوتارو مارتینز توانست گل تساوی را به ثمر برساند و کابوس شکست از ذهن هواداران این تیم برود.

ویدئو: 301746

اما در اواسط نیمه اول این دیدار بود که نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر، در سمت راست صاحب توپ شد و با یک ارسال فنی و تماشایی، به شکل فوق العاده‌ای توپ را به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. این لائوتارو مارتینز بود که در بهترین منطقه ممکن حضور یافت و او نیز با ضربه‌ای والی و سرضرب به طاق دروازه، پاس بارلا را تکمیل کرد و خیلی زود موفق شد گل دوم خودش و اینتر را به ثمر برساند.

ویدئو: 301747

در نهایت اگرچه فیورنتینا در نیمه دوم و به خصوص در پایان بازی فرصت‌های بسیار خوبی را از دست داد، اما این اینتر بود که با تکیه بر درخشش لائوتارو مارتینز و دو گل این مهاجم آماده و آرژانتینی، موفق شد برای دومین سال متوالی زیر نظر سیمونه اینزاگی فاتح جام حذفی شده و کوپا ایتالیا را از آن خود کند. این بهترین اتفاق ممکن پیش از فینال لیگ قهرمانان برای نراتزوری بود و حالا آنها با روحیه‌ای دو چندان به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

1879386

تردیدی وجود ندارد که قطعا روی کاغذ شانس تیم پپ گواردیولا برای کسب پیروزی در فینال و فتح اولین لیگ قهرمانان تاریخ برای منچسترسیتی بیشتر است. اما نباید فراموش کرد که اینتر نیز در خط حمله ستاره‌های آماده‌ای در اختیار دارد و با این نیکو بارلا و لائوتاروی آماده، پیروزی سیتی در بازی نهایی لیگ قهرمانان قطعی نیست.

1879385

علی‌رغم در اختیار داشتن فوق ستاره‌هایی مانند کوین دی بروینه و ارلینگ هالند، آنها نگران درخشش اینتر در بازی فینال هستند. نباید فراموش کرد از زمان حضور سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر، آنها در بازی‌های داخلی و اروپایی به شکل حذفی، فقط یک بار سال گذشته مغلوب لیورپول شده‌اند و این سرمربی ایتالیایی استاد بازی‌های حذفی است. اگرچه تا چندی قبل و بعد از نتایج ضعیف در لیگ به نظر می‌رسید کار اینزاگی در اینتر تمام است، اما قهرمانی در کوپا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان جایگاه او در فصل بعد روی نیمکت این تیم را تضمین کرده است.

1879384

اینتر در فصل جاری موفق به کسب سوپرجام نیز شده، چهار بار متوالی میلان را مغلوب کرده، قهرمان کوپا شده و می‌تواند لیگ قهرمانان را نیز به این لیست اضافه کند. همین حالا نیز سیمونه اینزاگی یک سرمربی موفق است و قهرمانی در اروپا می‌تواند نام او را در تاریخ نراتزوری جاودانه کند.

دیدگاه‌ها