کد خبر : 1939741 | 04 خرداد 1402 ساعت 07:00 | 49K بازدید | 23 دیدگاه

عاشقانه‌های ساپی و تماشاگران استقلال در آزادی (عکس)

ریکاردو ساپینتو در پایان دیدار استقلال – نساجی طبق سنوات گذشته شادی اش از برد آبی ها را با تماشاگران تقسیم کرد.

عاشقانه‌های ساپی و تماشاگران استقلال در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم استقلال که در ابتدای بازی از طرح موزاییکی تماشاگران استقلال به وجد آمد و نسبت به آنها تعظیم کرد، در پایان بازی به سمت تماشاگران استقلال رفت و به سبک و سیاق خاص تماشاگران استقلال را وادار به شادی و تشویق کرد.

رابطه عاطفی ریکاردو ساپینتو تنها با بازیکنان نیست. او با تماشاگران تیم آبی هم ارتباط خوبی برقرار کرده است. در جریان بازی با نساجی به خصوص در دقایق ابتدایی تماشاگران استقلال برای دقایق طولانی ریکاردو ساپینتو را تشویق کردند. کمتر سابقه داشته تماشاگران تیم استقلال اینطور سرمربی را تشویق کنند و از همه مهمتر طرح موزاییکی برای او درست کنند. بدون شک این به پاس سختکوشی و صبوری ریکاردو ساپینتو است. او به بهانه مشکلات مالی می توانست، مثل استراماچونی تهران را ترک کند اما او ماند و به مبارزه ادامه داد و از همه بازیکنان خواست با وجود مشکلات مالی همه خود را برای تیم بگذارند...

1879419

ریکاردو در پایان بازی دست را گوش گذاشت و اینطور تماشاگران را به تشویق با صدای بلند ترغیب می‌کرد. آنها امیدوارند گام پایانی در جام حذفی برای آن‌ها خوش یمن باشد و فصل را با دو جام به پایان ببرند. سوپر جام و جام حذفی و در حالی که در لیگ برتر هم با وجود قهرمان نشدن فصل خوبی داشتند و با 52 گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی بودند.

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها