کد خبر : 1939755 | 04 خرداد 1402 ساعت 08:10 | 7.4K بازدید | 5 دیدگاه

تکلیف نیمکت نراتزوری در فصل جدید: ادامه با افتخار

ژانگ: اینزاگی نقش بزرگی در موفقیت‌های اینتر دارد

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از قهرمانی در کوپا ایتالیا در مورد آینده سیمونه اینزاگی گفت: "با افتخار با او ادامه می دهیم."

ژانگ: اینزاگی نقش بزرگی در موفقیت‌های اینتر دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با پیروزی 2-1 مقابل فیورنتینا قهرمان کوپا ایتالیا شد. لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی نراتزوری، هر 2 گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا پنجمین جام دوران ریاست استیو ژانگ به دست بیاید.

رئیس 27 ساله باشگاه اینتر در پایان بازی با فیورنتینا در خصوص افتخار کسب شده گفت: "این پنجمین عنوان قهرمانی اینتر بعد از حضور من است و به آن افتخار می کنم.از همه اعضای باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم. نتایج عالی حاصل کارهایی است که انجام می دهید."

اینتر یک دیدار بسیار حساس در پیش دارد. این تیم باید فینال چمپیونزلیگ را مقابل سیتی برگزار کند. ژانگ در واکنش به این موضوع که فتح چمپیونزلیگ می تواند او را با خانواده موراتی در یک جایگاه قرار دهد گفت: "خانواده موراتی همواره در قلب هواداران اینتر جای دارند. من خوشحالم که می توانم به رکورد آنها برسم. طبق چیزی که از فرهنگ ایتالیایی یاد گرفته ام نمی خواهم در مورد این بازی صحبت کنم اما خب در طول این 7 سال فینال های زیادی را برگزار کرده ایم و به دنبال پایان دادن به ناکامی در اروپا هستیم."

آینده مبهم سیمونه اینزاگی سوال بعدی از ژانگ بود که او در پاسخ گفت: "با افتخار با این مربی ادامه می دهیم. اینزاگی نقش بزرگی در کسب این موفقیت ها و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داشت. در نقل و انتقالات تلاش خواهیم کرد تا تیم را تقویت کرده و در فصل جدید چهره ای قوی تر را روانه مسابقات کنیم."

دیدگاه‌ها