کد خبر : 1939783 | 04 خرداد 1402 ساعت 11:14 | 44.9K بازدید | 11 دیدگاه

پایان تلخ برای نساجی آسیایی

هرناندس ایران را ترک می‌کند و بر نمی‌گردد!

کارلوس هرناندس، سرمربی تیم فوتبال نساجی، با شکست دیروز بدون تردید بار و بنه خود از ایران خواهد بست.

هرناندس ایران را ترک می‌کند و بر نمی‌گردد!

به گزارش ورزش سه، این مربی اسپانیایی که جایگزین حمید مطهری شد تا نتایج بهتری در ادامه مسابقات لیگ بگیرد، در این راه به هیچ وجه موفق نبود و شب گذشته با شکست چهار بر صفر مقابل استقلال باید دوران حرفه‌ای خود را در کشور دیگری جز ایران دنبال کند.

مدیران نساجی هر چقدر منتظر بهبود کیفیت امتیازگیری و نتایج تیم نساجی شدند، این اتفاق نیفتاد و اگرچه او یک برد مهم (پيروزی سه بر صفر مقابل پیکان در جام حذفی) را به دست آورد اما شکل و شمایل نساجی‌ها در دیدار مقابل استقلال طوری نبود که به کسی برای ادامه همکاری با این سرمربی اسپانیایی دلگرمی بدهد.

با این وصف کارلوس هرناندس انرخوس نیز بدل به یکی دیگر از مربیان خارجی می‌شود که فوتبال ایران را ترک خواهند کرد و بعید است دیگر تحت هیچ شرایطی دوباره به بازار کاری ایران بازگردند.

1879492

در سالی که انتخاب مربیان اسپانیایی بعد از موفقیت پاکو خمس بر سر زبان‌ مدیران لیگ برتر بود، نتایج هرناندس می‌تواند از حمید مطهری اعاده حیثیت کند!

نساجی که یکی از نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان است، برنامه‌های مفصلی برای تقویت تیم و تغییر شرایط خواهد داشت و همه چشم به تصمیمات بعدی رضا حدادیان، مالک محبوب این باشگاه، دارند.

هرناندس دیروز در نشست مطبوعاتی درباره ادامه کار یا پایان همکاری‌اش با نساجی گفت کسی به من چیزی نگفته و من از آینده خبر ندارم. البته به نظر همه خبرنگاران مطمئن بودند که آینده او تعیین شده است.

عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها