کد خبر : 1939823 | 04 خرداد 1402 ساعت 14:02 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

مهدی عبدی هوادار، با انگیزه‌ خاص مقابل پرسپولیس؛

زیر ذره‌بین، من اعاده حیثیت می‌کنم!

مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود، امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.

زیر ذره‌بین، من اعاده حیثیت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس مقابل هوادار قرار می‌گیرد. هر دو تیم به شدت به دنبال پیروزی و صعود به فینال هستند. اما یک نفر امروز هدف دیگری هم دارد: «اعاده حیثیت.» او کسی نیست جر مهدی عبدی. البته نه مهدی عبدیِ پرسپولیس، بلکه مدافع هوادار. او همان کسی است که بازی‌اش در مقابل استقلال حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد. در شکست 6 بر یک هوادار مقابل استقلال او بیش از همه مورد سرزنش قرار گرفت؛ البته نه از سوی کادر فنی هوادار بلکه از سوی هواداران پرسپولیس.

طرفداران پرسپولیس معتقد بودند او با همه توانش در مقابل استقلال ظاهر نشده و حتی ادعاهای عجیبی مثل تبانی و شرط‌بندی هم مطرح شد. اما عبدی همه این اتهامات را رد کرد و گفت: «من نمی‌دانم شرط‌بندی چیست و چه‌جور است و با بازیکنان استقلال هم رفیق نیستم. گفته‌اند شرط‌بندی کردم. اگر کسی می‌تواند ثابت کند، من تسلیم شما هستم. اگر ثابت شد، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید! ما هر چه قسم خدا و پیغمبر را می‌خوریم، کسی باور نمی‌کند.»

1879575

همان‌طور که عبدی گفته خیلی‌ها از جمله هواداران پرسپولیس حرف‌های او را باور نکرده‌اند؛ حالا اما او فرصت خوبی به دست آورده تا کیفیت خودش را نشان بدهد. بازی در مقابل پرسپولیس که پخش زنده تلویزیونی با میلیون‌ها بیننده دارد می‌تواند عبدی را به هدفش که اثبات شایستگی‌هایش است برساند. بدون شک هیچ اتفاقی مثل یک نمایش خوب و بدون اشتباه نمی‌تواند به این حرف و حدیث‌ها پایان بدهد.

هر چند هنوز ترکیب دو تیم اعلام نشده اما بعید است عبدی در ترکیب تیمش نباشد. او اتفاقا جزء آچار فرانسه‌های ساکت الهامی است و می‌تواند در دو پست مدافع میانی و مدافع چپ بازی کند. الهامی بعد از نمایش ضعیف عبدی در مقابل استقلال هم از مدافع تیمش حمایت کرد و در بازی‌ بعدی تیمش این بازیکن را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد، اما عبدی در بازی با استقلال ملاثانی روی نیمکت بود و وقتی در نیمه دوم به زمین رفت، پاس گل صعود تیمش به این مرحله را برای مسعود شجاعی ارسال کرد تا نقش پررنگی در حضور هوادار در نیمه نهایی داشته باشد‌.

مهدی عبدی در هر حال امروز کار سختی دارد و خودش هم می‌داند که بازی‌اش زیر ذره‌بین قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها