کد خبر : 1939846 | 04 خرداد 1402 ساعت 16:03 | 34.7K بازدید | 2 دیدگاه

مالک شمس آذر: گزینه اول و دوم و سوم ما دقیقی است

قرارداد این مربی آماده است، فقط باید امضا کند!

مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.

قرارداد این مربی آماده است، فقط باید امضا کند!

به گزارش "ورزش سه"، بلاتکلیفی نیمکت تیم‌های لیگ برتری یکی از موارد عجیب حول مسابقات است . یکی از تیم‌هایی که فصل گذشته دوران طلایی و موفقی را سپری کرد و حالا قرارداد سرمربی‌اش به پایان رسیده، شمس آذر است. سعید دقیقی طی یک فصل و نیم حضور در نماینده قزوین در لیگ یک نتایج فوق العاده‌ای کسب کرد و در فصلی که گذشت هم با اقتدار این تیم را در کمال ناباوری به لیگ برتر آورد.

دقیقی با وجود اینکه مورد تمجید همه اهالی فوتبال قرار گرفته اما هنوز وضعیتش با شمس آذر مشخص نیست. قرارداد او خاتمه یافته و اگرچه مدیران شمس آذر به دنبال تمدید سریع این قرارداد هستند، اما او به خاطر مشکلات سخت افزاری و مالی موجود و برخی ناهماهنگی‌ها هنوز تمایلی به امضای قرارداد جدید نشان نداده است.

در این شرایط داوود پوراسماعیل، یکی از مالکان باشگاه شمس آذر قزوین، توضیحاتی را ارائه کرده و گفته که این باشگاه در تلاش است تا خواسته‌های دقیقی را محقق کرده و این سرمربی با قراردادجدید در لیگ بیست و سوم حرفه‌ای روی نیمکت نماینده قزوین بنشیند.

پوراسماعیل گفته است: «سعید دقیقی یکی از مربیان خوش‌آتیه و جوانی است که آینده درخشانی دارد و در لیگ یک توانست بدون حاشیه و جنجال و رعایت اخلاقی کاملا حرفه‌ای به تحقق اهداف باشگاه کمک کند و ما قدردان این مربی توانمند و کادر فنی و بازیکنان هستیم. با قاطعیت اعلام می‌کنم در حال حاضر اولین، دومین و سومین انتخاب ما برای مربی‌گری تیم شمس آذر در لیگ برتر فقط آقای سعید دقیقی است و شایعات مطرح شده و اسامی که اعلام می‌شود صحت ندارد.»

1758499

او ادامه داد: «همه کارها در مسیری است که آقای سعید دقیقی همچنان بعنوان مربی تیم شمس آذر مسئولیت بپذیرد، مگر آن که خود ایشان تمایلی به ماندن در تیم نداشته باشد که آن امر دیگری است. او یک جوان موفق و جویای نام است و ارزش‌ها و شایستگی‌های خود را نشان داده و ثابت کرده است و نیازی به آزمون ندارد و ما آمادگی داریم در فصل بعد نیز با این مربی ادامه دهیم. چند جلسه عادی هم برای بررسی مسائل باشگاه با حضور مدیرعامل و کادر فنی برگزار شده و از آقای دقیقی هم درخواست کرده‌ایم برنامه‌های خود را ارائه کند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.»

مالک شمس آذر در شرایطی این صحبت‌ها را انجام داد و ابراز تمایل جدی خود برای ادامه فعالیت دقیقی را علنی کرده که این سرمربی جوان هنوز پاسخی به مدیران باشگاهش برای تمدید قرارداد نداده است.

درباره دقیقی برخی شایعات حکایت از آن دارد که این مربی پیشنهادهایی نیز چند تیم دیگر دریافت کرده و حالا باید دید در نهایت او چه تصمیمی می‌گیرد؛ اینکه آیا باز هم روی نیمکت تیمی که آن را به لیگ برتر آورده و دوستش دارد می‌نشیند، یا در تیمی دیگر فعالیت سرمربیگری را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها