کد خبر : 1939859 | 04 خرداد 1402 ساعت 17:19 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار سرمربی باتجربه با مدیرعامل کارخانه

تارتار- ذوب‌آهن، در انتظار جلسه مهم بمانید

مهدی تارتار پالس‌هایی از ذوب آهن برای تمدید قرارداد دریافت کرده اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

تارتار- ذوب‌آهن، در انتظار جلسه مهم بمانید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که وضعیت نیمکت بسیاری از تیم‌های لیگ برتری نامشخص است، مهدی تارتار هم قراردادش با ذوب آهن تمام شده و هنوز وضعیت او برای فصل جدید مشخص نیست.

تارتار که با توجه به افت بودجه ذوب آهن نسبت به سال‌های طلایی این تیم دو فصل موفق را در اصفهان سپری کرد و توانست رتبه ای تک رقمی برای گاندوها کسب کند، حالا قراردادش با این تیم باشگاه خاتمه یافته و با وجود دریافت پالس‌های مثبت برای تمدید این قرارداد اما هنوز وضعیت او مشخص نیست.

قرار بود چند روز قبل تارتار برای تمدید قرارداد خود به دیدار مهدی کوهی، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان، برود اما این جلسه به خاطر درگذشت پدر این مقام مسئول به تعویق افتاد. به احتمال فراوان طی روزهای گذشته تارتار با مدیرعامل کارخانه ذوب آهن دیدار خواهد کرد تا درباره آینده خود در این باشگاه اصفهانی به گفت‌وگو بپردازد.

اگرچه ذوبی‌ها پیغام‌هایی به تارتار برای تمدید قرارداد داده‌اند اما این مربی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. از طرف دیگر او به واسطه عملکرد خوبش در چند سال گذشته با تیم های مختلف پیشنهادهایی از برخی تیم‌های لیگ برتری دیگر دریافت کرده و باید تصمیم نهایی خود را در روزهای آینده بگیرد.

تارتار چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود دوست دارد در یک تیم مدعی قهرمانی به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه بدهد و بعد از این اظهارنظر برخی گمانه‌زنی‌ها از مذاکره او با مدیران یک تیم صنعتی حکایت داشت اما چنین مسئله‌ای به صورت رسمی اعلام نشد. با همه این مسائل باید منتظر ماند و دید در نهایت مهدی تارتار لیگ بیست و سوم را روی نیمکت کدام تیم لیگ برتری شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها