کد خبر : 1939893 | 04 خرداد 1402 ساعت 20:15 | 18.3K بازدید | 19 دیدگاه

نمانیا گودلی:

مورینیو بزرگ است ولی سویا متخصص اروپاست

نمانیا گودلی، ستاره سویا، که با این تیم یک بار فاتح لیگ اروپا شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا در بوداپست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مورینیو بزرگ است ولی سویا متخصص اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا گودلی، هافبک صرب سویا، روز 31 ماه مه برای دومین بار با پیراهن این تیم در فینال لیگ اروپا شرکت خواهد کرد. او در سال 2020 در فینال کلن با سویا قهرمان لیگ اروپا شده است.

اما قهرمانی قبلی گودلی با سویا در لیگ اروپا با امسال تفاوت ویژه‌ای داشت. در آن زمان به دلیل اپیدمی کرونا بازی در ورزشگاه بدون تماشاچی برگزار شد و این بازیکن صرب می‌گوید قهرمانی آنقدر که باید به او نچسبیده است.

1879700

گودلی در این باره به مارکا گفت: "با حضور تماشاچی‌ها و هواداران ما در بوداپست این بار فرق می‌کند. راستش را بخواهید اگر قهرمان بشویم لذتش بیشتر است. البته نمی‌خواهم حرفم اینطور تفسیر شود که ارزش قهرمانی قبلی را پایین می‌آورم."

ستاره صرب خط میانی سویا که در این فصل نقش مهمی در این تیم داشته در ادامه گفت: "سویا با لیگ اروپا رابطه ویژه‌ای دارد. ما بارها این را ثابت کرده‌ایم و امسال هم ثابت خواهیم کرد. البته ما مقابل تیمی بسیار قوی در فینال قرار می‌گیریم که مربی خیلی خوبی دارد. ولی ما هم تیمی بسیار قوی و مربی‌ای خوب داریم. امیدوارم با فتح جام قهرمانی چیزی که هواداران بعد از این فصل دشوار استحقاقش را دارند در اختیارشان بگذاریم."

سویا در فینال بوداپست مقابل رم به مربی‌گری ژوزه مورینیو قرار می‌گیرد. گودلی در پاسخ به این سوال که مورینیو تا کنون در هیچ فینالی شکست نخورده گفت: "نه مورینیو تا حالا در فینال‌ها باخته و نه سویا. پس یک بازی خیلی هیجان‌انگیز خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها