کد خبر : 1939902 | 04 خرداد 1402 ساعت 20:48 | 106.5K بازدید | 55 دیدگاه

یحیی بدون محروم به دربی رسید؛

پرسپولیس متفاوت از استقلال در فینال

سرخ‌پوشان بدون بازیکن محروم در بازی فینال جام حذفی حضور پیدا می‌کنند.

پرسپولیس متفاوت از استقلال در فینال

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که یک بازیکن، محروم از حضور در این دیدار خواهد بود و آبی‌ها نمی‌توانند از هافبک میانی خود بهره ببرند.

استقلال در حالی روز گذشته به پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران رسید که مهدی مهدی‌پور، هافبک ثابت این تیم به‌خاطر دریافت کارت زرد، دو اخطاره شد و بازی فینال جام حذفی را از دست داد.

اما امروز پرسپولیس در حالی که هشت بازیکن یک اخطاره داشت و هفت بازیکن اصلی این تیم درآستانه دریافت اخطار و محرومیت از بازی فینال جام حذفی مقابل استقلال قرار داشتند، اما هیچ‌کدام از علی صفایی کارت زرد نگرفتند تا سرخ‌پوشان به سرنوشت آبی‌ها دچار نشوند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و سینا اسدبیگی، بازیکنان تک اخطاره پرسپولیس تا قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی بودند که امروز هم برابر تیم هوادار کارت زرد نگرفتند تا بتوانند در مسابقه فینال حضور داشته باشند.

مرتضی پورعلی‌گنجی نیز علی‌رغم اینکه مرتکب نخستین پنالتی برای هوادار شد، اما کارت زرد دریافت نکرد تا بتواند دوباره در خط دفاعی تیمش مقابل استقلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها