کد خبر : 1939911 | 04 خرداد 1402 ساعت 21:24 | 47.6K بازدید | 34 دیدگاه

کنایه‌های درویش:

پرسپولیس مجوز حرفه‌ای بگیرد آنها ایست قلبی می‌کنند

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ 10 دقیقه‌ای خود با خبرنگاران پس از راهیابی تیمش به فینال، کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زد.

پرسپولیس مجوز حرفه‌ای بگیرد آنها ایست قلبی می‌کنند

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال در ورزشگاه دستگردی اکباتان توسط خبرنگاران محاصره شد و به مدت 10 دقیقه به سوالات مختلف آنها پاسخ داد.

*صعود پرسپولیس به فینال و انتظار برای یک جام دیگر بعد از قهرمانی لیگ
درویش- خدا را شکر امروز بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در 10 ،15 دقیقه اول هفت هشت موقعیت گل داشتیم. یک مقدار تیم را دست کم گرفتیم. اما هوشیار شدیم. آماده فینال حذفی هستیم تا یک جام دیگر را برای هوادارانی که امروز مشتاق بودند در استادیوم حضور داشته باشند ولی از خانه بازی را دیدند، تقدیم کنیم.

ویدئو: 301861

*هزینه میزبانی در بازی فینال برعهده چه باشگاه یا سازمانی است؟
درویش- بالطبع فکر می‌کنم با توجه به اینکه دو تیم تهرانی هستند، باید به طور مساوی تقسیم شود.

*درآمدهای تبلیغاتی این مسابقه برای سازمان لیگ است یا باشگاه استقلال و پرسپولیس؟
درویش- فکر می‌کنم باید برای باشگاه باشد، چون فقط دو باشگاه هستند. یک زمانی لیگ است و 16 تیم درگیر هستند که درآمد باید برای 16 تیم باشد، اما درآمد این مسابقه باید برای استقلال و پرسپولیس باشد.

*استقلالی‌ها می‌گویند داور دربی باید خارجی باشد؟
درویش- از آنها که می‌گویند، بپرسید. شاید یکی از تیم‌هایی که هشت هفته اول بیشترین ضرر را از داوری دید، ما بودیم. گفته‌اند اشتباهات جزئی از داوری است. داوران پرتوانی داریم که عملکرد خوبی داشته‌اند و معتقدیم که داور باید ایرانی باشد.

ویدئو: 301863

*فصل نقل و انتقالات؟
درویش- باید صبر کنیم تا حذفی تمام شود.

*استقلالی‌ها می‌گویند شرایط یکسان نیست و تیم پرسپولیس از نظر مالی تامین می‌شود. در این مورد صحبت بفرمایید.
درویش- دیگر این‌ها مسائل حاشیه‌ای است و بهتر است به آن نپردازیم. همینجا باید از مربی سپاهان و تراکتور که قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفتند، تشکر کنم. امیدوارم با حضور این مربیان لیگ گرمی را داشته باشیم. این مسائل داخلی است. بهتر است ایشان مسائل داخلی را بروز ندهد. ضمن اینکه استقلال مدیر توانمندی دارد. آقای کریمی. من می‌دانم چقدر ایشان زحمت می‌کشد. به امید خدا مشکلات آنها هم مرتفع شود. اگر پرسپولیس در مسابقات انگیزه دارد، یکی از دلایلش حضور استقلال است.

*آیا برنامه‌ای برای رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر در فینال حذفی که معمولا در دنیا مرسوم است دارید یا خیر؟
درویش- یکی از گزینه‌ها همین است. صحبت می‌کنیم و اگر شد این کار را انجام می‌دهیم.

1879671

*آیا انتظار تونل استقبال در فینال از استقلال دارید؟ هواداری‌ها این کار را پیش از دیدار نیمه نهایی انجام دادند.
درویش- از تیم هوادار تشکر می‌کنم. مهم این است که نتیجه مورد نظر هوادار را بگیریم. مسائل حاشیه‌ای هر چقدر کمتر باشد، بهتر است.

*بازیکنان پرسپولیس درصد قرارداد دریافتی‌شان را کمتر از مبلغی می‌گویند که باشگاه به آن استناد می‌کند.
درویش- بعید می‌دانم. همه بالای 76 درصد گرفته‌اند. نمی‌خواهیم ذهن هواداران را مشوش کنیم، اما هر روز یک چک برگشتی، مالیات و .. البته باید از بچه‌های مالیات تشکر کنم که همکاری کردند. همین الان بیمه را داریم که 30،40 میلیارد است. طلبی است که مربوط به دهه 80 است. 50 میلیون تومان گرفته، الان شده یک میلیارد و 400 میلیون. یک میلیارد و هشتصد میلیون. خب همه بدهی‌ها باعث این شده که ما نتوانیم تعهدات را آنطور که باید و شاید ادا کنیم. پول رادو و میراث‌های دیگر. این پیروزی به هر حال حاصل تلاش شبانه روزی همه بازیکنان است. از خوشگذرانی و میهمانی رفتن زده‌اند تا این بازی را از خودشان نشان بدهند. یک مقدار دیگر تحمل کنند، به تعهدات عمل می‌کنیم.

این پرسپولیس ایران است و قرار است به آسیا برود. بروید باشگاه های عربستان و چین را دنبال کنید و ببینید چند تا از باشگاه‌هایشان دولتی هستند. آیا یک خبرنگار و یک هوادار چنین چیزی می‌گویند. می‌دانم باز امشب عده‌ای دمر می‌خوابند که چرا ما به فینال رفتیم. آقا خدا خواست که رفتیم و دست ما نبود. هر کاری کردند، دسیسه کردند و ... یکی می‌گفت به یک طلبکار که پرسپولیسی است گفته‌اند چرا نمی‌روی شکایت کنی تا این‌ها دستشان بسته شود. خب متاسفانه چنین فضایی است که مشکلاتی ایجاد می‌کند.

1879675

*چرا باشگاه به صورت رسمی دریافت مجوز حرفه‌ای را اعلام نکرد؟ باشگاه‌های دیگر این کار را انجام دادند.
درویش- یک کمیته بدوی هست که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا است و در فدراسیون کار می‌کند. آن کمیته بدوی باید نظرش را به دبیر کل فدراسیون بدهد و دبیرکل به تیم‌ها منعکس کند. قانون می‌گوید اگر شما اعتراض کردید، این پرونده به کمیته استیناف می‌رود. من اصلا نمی‌دانم چه کسی صحبت کرده؟! اگر من اعتراض نکنم که پرونده‌ام اصلا به استیناف نمی‌رود. متاسفانه عده‌ای بهانه برای مصاحبه می‌خواهند ولی فردا از نظر حقوقی که با او صحبت کنی .. آخر من که مجوز گرفتم می‌روم بگویم که بیایید باطلش کنید؟! ما دنبال این نیستیم که بگوییم دیدید توانستیم. خدا را شکر هوادار هم این موضوع را تا حالا متوجه شده است. مابقی آن حاشیه است. اگر باشگاه اعلام کند و کسی ایست قلبی کند، شما به عنوان یک انسان از این اتفاق ناراحت نمی‌شوید؟!

دیدگاه‌ها