کد خبر : 1939916 | 04 خرداد 1402 ساعت 21:47 | 48.3K بازدید | 18 دیدگاه

پاسخ تصویری فدراسیون اسپانیا به اعتراض والنسسیا

خودتان ببینید هواداران‌ والنسیا در مستایا چه کردند!

کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.

خودتان ببینید هواداران‌ والنسیا در مستایا چه کردند!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا روز سه‌شنبه اعلام کرد به دلیل توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور بخشی از سکوهای استادیوم خانگی این باشگاه برای پنج مسابقه به روی تماشاچی بسته بوده و والنسیا باید جریمه‌ای 45هزار یورویی پرداخت کند.

در جریان مسابقه و حتی پیش از ورود رئال به استادیوم مستایا برخی هواداران شعارهای نژادپرستانه سر می‌دادند و به خصوص وینیسیوس را هدف گرفته بودند. در نیمه دوم ستاره برزیلی رئال شخصا به یک هوادار اشاره کرد که در حال توهین به او بود.

1879728

والنسیا که تا کنون سه هواداراش را مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه منع کرده بعد از اطلاع از جریمه بسته شدن بخش بزرگی از سکوهایش به این مجازات اعتراض کرد و آن را غیرمنصفانه و غیر متناسب خواند. باشگاه گفت کمیته مسابقات باید اجازه دفاع را به باشگاه می‌داد تا با شواهد خود در جلسه‌ای شرکت کند.

اما امروز کمیته مسابقات پرونده‌ای برای باشگاه والنسیا ارسال کرد که باعث شگفتی مدیران این باشگاه شد. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند در این پرونده علاوه بر ویدیوهای متعددی که در داخل استادیوم مستایا گرفته شده تصاویر زیادی از واکنش هواداران والنسیا علیه وینیسیوس در توییتر و تیک‌تاک وجود دارد.

والنسیا که علیه این مجازات به کمیته استیناف مراجعه کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داده حالا منتظر حکم این کمیته است. 

1879727

دیدگاه‌ها