کد خبر : 1939936 | 05 خرداد 1402 ساعت 00:25 | 47.4K بازدید | 5 دیدگاه

والنسیا حامی وینیسیوس جونیور شد (عکس)

بازیکنان دو تیم مایورکا و والنسیا پیش از بازی امروز بنری در نکوهش نژادپرستی به نمایش گذاشتند.

والنسیا حامی وینیسیوس جونیور شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا امشب در حالی با یک گل مغلوب مایورکا شد که یکشنبه همین هفته در دیداری جنجالی با نتیجه 1-0 از سد رئال مادرید گذشته و بقای خود در لالیگا را قطعی کرده بود.

حواشی مربوط به بازی قبلی والنسیا هنوز ادامه دارد و ترکش‌های آن متوجه باشگاه و هواداران متخلف آن شده است. داستان مربوط به شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا علیه وینیسیوس جونیور می‌شود که اعتراض جامعه جهانی را به دنبال داشت.

در کنار واکنش‌های مجازی و انفرادی شاهد محکومیت مقوله نژادپرستی در بازی‌های این هفته لالیگا نیز هستیم. این در حالی است خیلی‌ها بابت اتفاقات اخیر اسپانیا را کشوری نژادپرست می‌دانند و لالیگا را به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع سرزنش می‌کنند.

1879747

در بازی شب گذشته رئال مادرید نیز شاهد حمایت بی‌نظیر هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو از وینیسیوس بودیم که با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافته بود. پیش از بازی امروز والنسیا و مایورکا نیز شاهد نمایش بنر بزرگی توسط بازیکنان دو تیم در نکوهش مقوله نژادپرستی بودیم.

بازیکنان والنسیا که تیم‌شان بابت اتفاقات اخیر حسابی محبوبیت خود را از دست داده امشب بنری را به نمایش گذاشته بودند که روی آن نوشته بود: نژادپرستی جایی در فوتبال ندارد!

کمیته مسابقات لالیگا در پی اتفاقات اخیر به باشگاه والنسیا اعلام کرده‌ که بخشی از مستایا باید به روی تماشاگران بسته شود. همچنین جایگاه ماریو کمپس در این ورزشگاه به مدت پنج هفته بسته خواهد بود.  این کمیته همچین به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی برابر رئال رخ داد، والنسیا را با مبلغ 45 هزار یورو جریمه کرده است.

دیدگاه‌ها