کد خبر : 1939939 | 05 خرداد 1402 ساعت 00:30 | 44.9K بازدید | 13 دیدگاه

کاسمیرو در جمع شیاطین همه کار می‌کند

ردپای رونالدینیو در گل دوم یونایتد (عکس)

گل دوم منچستریونایتد به چلسی روی یک کار تیمی به ثمر رسید که پاس رونالدینیویی کاسمیرو زیباترین بخش آن بود.

ردپای رونالدینیو در گل دوم یونایتد (عکس)

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد امشب در دیداری معوقه از هفته سی و دوم لیگ برتر به مصاف چلسی رفت و توانست این تیم را در نیمه اول با دو گل شکست دهد. کاسمیرو ستاره این نیمه بود. او گل اول را زد و نقش بسیار تعیین کننده‌ای روی گل دوم داشت.

گل اول یونایتد را کاسمیرو در دقیقه 6 به ثمر رساند و در حالی که می‌رفت نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد آنتونی مارسیال در دقیقه 5+۴۵ اختلاف را به دو گل رساند.

1879762

استورات آتول کم کم خود را آماده به صدا در آوردن سوت پایان نیمه اول می‌کرد که شاگردان اریک تن‌هاخ روی یک کار تیمی به گل دوم رسیدند. زیباترین بخش این گل پاس رونالدینیویی کاسمیرو بود.

ستاره برزیلی یونایتد چند متر عقب از خط محوطه جریمه صاحب توپ شد. او با سری بالا موقعیت را چک کرد و خیلی سریع تصمیم به ارسال یک پاس در عمق فوق‌العاده کرد؛ پاسی که تله آفساید مدافعان چلسی را از کار انداخته و توپ را در موقعیتی ایده‌آل به جیدون سانچو رساند تا این نیز آن را به آنتونی مارسیال در دهانه دروازه فرستاده و موجبات گل دوم تیمش را فراهم سازد.

پاس زیبای کاسمیرو هم از دور زیبا بود و هم از نزدیک! اگر به چهره او در حین پاس دادن دقت کنید متوجه خواهید شد که ستاره برزیلی یونایتد درست در لحظه ارسال پاس به سبک رونالدینیو به سمت چپ نگاه کرد اما به سمت راست پاس داد تا کاملا مدافعان حریف را سردرگم کرده و نقش مثبت دیگری از خود در این فصل به جای بگذارد.

1879763

دیدگاه‌ها