کد خبر : 1939941 | 05 خرداد 1402 ساعت 00:34 | 53.4K بازدید | 29 دیدگاه

مختار هنوز به خاطر دو سال پیش دلخور است

واکنش عجیب بازیکن والنسیا به بنر مبارزه با نژادپرستی

یکی از بازیکنان والنسیا از ایستادن پشت بنر ضد نژادپرستی پیش از بازی امشب با مایورکا خودداری کرد.

واکنش عجیب بازیکن والنسیا به بنر مبارزه با نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا در یکی از بازی‌های هفته سی و ششم لالیگا میهمان مایورکا بود. این تیم که یکشنبه با غلبه بر رئال مادرید از خطر سقوط گریخته بود امشب با یک گل مغلوب میزبان خود شد. در شروع این دیدار بازیکنان دو تیم بنری را در نکوهش نژادپرستی به نمایش گذاشتند. غیبت یکی از بازیکنان والنسیا در این لحظه قابل تامل بود.

فحاشی و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید و والنسیا موجی از انتقاد را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و اکثر بازی‌های این هفته لالیگا نیز با حرکاتی نمادین در نکوهش این اتفاقات آغاز شد.

در زمان نمایش بنر یاد شده در بازی امشب والنسیا و مایورکا یکی از بازیکنان تیم میهمان از حضور در جمع خودداری کرد. عکس او خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد تا این سوال پیش بیاید که این بازیکن چه کسی بود و چرا چنین کاری کرد؟

1879770

مختار دیاخابی از والنسیا امشب از ایستادن پشت بنر ضد نژادپرستی لالیگا که روی آن نوشته شده بود "نژادپرست‌ها، از فوتبال خارج شوید"، قبل از مسابقه امشب خودداری کرد. دلیل این کار به دو سال پیش بر می‌گردد.

دیاخابی در سال 2021 در بازی مقابل کادیز مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت و مثل وینیسیوس از فرط ناراحتی قصد ترک کردن زمین را هم داشت اما در حین و بعد از این اتفاق هیچ اقدامی انجام نشد تا بازیکن والنسیا این‌گونه اعتراض خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها