کد خبر : 1939942 | 05 خرداد 1402 ساعت 00:41 | 15.3K بازدید | 26 دیدگاه

تیم لمپارد خوش شانس بود که شش‌تایی نشد

یونایتد 4-1 چلسی: شیاطین سرخ در چمپیونزلیگ

منچستریونایتد با کسب پیروزی 4-1 مقابل چلسی به رده سوم لیگ برتر صعود کرد.

یونایتد 4-1 چلسی: شیاطین سرخ در چمپیونزلیگ

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در دیداری معوقه از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد و با برتری 4-1 شاگردان اریک تن‌هاخ همراه بود. آنها با این پیروزی 72 امتیازی شده و جای نیوکسل در رده سوم را گرفتند تا حضور خود در چمپیونزلیگ را قطعی کنند. چلسی هم با این شکست 43 امتیازی ماند تا از رتبه دوازدهم تکان نخورد.

ویدئو: 301893

چلسی کار را بهتر آغاز کرد اما مهاجمان این تیم روی موقعیت‌هایی که به دست آوردند دقت کافی نداشتند تا اینکه در دقیقه ۶ دروازه خود را روی اولین حمله جدی یونایتد باز شده دیدند. این گل را کاسمیرو با ضربه سر روی ارسال کریستین اریکسن به ثمر رساند.

1879783
1879778

آنتونی مارسیال در دقیقه 18 فرصت داشت تا گل دوم یونایتد را در موقعیت تک به تک به ثمر برساند اما سزار آسپلیکوئتا با یک تکل به موقع از پشت، توپ او را زد.

کانر گلگر در دقیقه 45 در موقعیت تک به تک با یک شوت زمینی دروازه یونایتد را هدف گرفت که شوت او با اختلافی اندک راهی اوت شد. یونایتد در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول توانست گل دوم را هم زده و با خیال راحت راهی رختکن شود.

ستاره برزیلی یونایتد چند متر عقب‌تر از خط محوطه جریمه صاحب توپ شد. او با سری بالا موقعیت را چک کرد و خیلی سریع تصمیم به ارسال یک پاس رونالدینیویی کرد؛ پاسی که تله آفساید مدافعان چلسی را از کار انداخته و توپ را در موقعیتی ایده‌آل به جیدون سانچو رساند تا این بازیکن نیز آن را به آنتونی مارسیال در دهانه دروازه فرستاده و موجبات گل دوم تیمش را فراهم سازد.

1879780

در همان اولین دقیقه از نیمه دوم یونایتد شانس رسیدن به گل سوم را داشت اما ضربه کات‌دار فرناندز به تیر دروازه برخورد کرد. اولین موقعیت چلسی در نیمه دوم را در دقیقه 50 شاهد بودیم؛ جایی که داوید دخیا با واکنشی زیبا ضربه انزو فرناندز را مهار کرد. 5 دقیقه بعد اریکسن از باز کردن دروازه خالی بازماند و ریباند این توپ را هم کاسمیرو با شوتی کات‌دار به اوت زد.

لویس هال در دقیقه 58 از سمت راست محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه یونایتد را داشت اما ضربه او را باز هم دخیا گرفت. بعد از اینکه حملات چلسی راه به جایی نبرد این یونایتد بود که در دقیقه 73 به گل سوم دست یافت. این گل را فرناندز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

1879781

تنها ۴ دقیقه از گل فرناندز چهارمین گل یونایتد هم به ثمر رسید. این گل را مارکوس رشفورد در دقیقه 78 وارد دروازه حریف کرد. روی پاس فاحش فوفانا توپ در داخل محوطه جریمه به فرناندز رسید و او بلافاصله آن را برای مارکوس رشفورد در دهانه دروازه فرستاد تا این بازیکن طی تلاشی دو مرحله‌ای گل چهارم را برای میزبان بزند.

1879779

الخاندرو گارناچو 5 دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه 85 با یک شوت سنگین از داخل محوطه جریمه شانس خود را برای زدن گل پنجم امتحان کرد اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

شاگردان فرانک لمپارد در آخرین دقایق بازی توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. ژوائو فلیکس در دقیقه 89 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از عبور از دو بازیکن حریف با یک شوت زیبا دروازه دخیا را باز کرد. گارناچو یک دقیقه بعد در موقعیت تک به تک می‌توانست این گل را جواب دهد اما کپا ضربه او را گرفت تا بازی با برتری 4-1 شیاطین سرخ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها