کد خبر : 1939960 | 05 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

شوک به هروه رنار پیش از جام جهانی زنان

هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در فاصله کمتر از سه ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی زنان با مصدومیت یکی از مهره‌های تاثیرگذار خود مواجه شد.

شوک به هروه رنار پیش از جام جهانی زنان

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت تیم ملی عربستان حضور داشت و موفق شد شگفتی‌ مسابقات را رقم بزند و آرژانتین را شکست بدهد، پس از این رقابت‌ها به همکاری خود با فدراسیون فوتبال عربستان پایان داد و هدایت تیم ملی زنان فرانسه را بر عهده گرفت.

رنار که این روزها برنامه‌های آماده‌سازی تیم خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی زنان را دنبال می‌کند، با مصدومیت دو مهاجم تاثیرگذار خود با چالشی جدی مواجه شده است.

دلفین کاسکارینو، ستاره لیون که 56 بازی ملی در کارنامه خود دارد و 14 گل نیز به ثمر رسانده است، در دیدار هفته گذشته تیمش برابر پاری سن ژرمن دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از معاینات پزشکی مشخص شد که او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این در حالی است که ماری آنتوانت کاتوتو، دیگر مهاجم تیم ملی فرانسه نیز به دلیل مصدومیتی طولانی مدت، در جام جهانی زنان غایب خواهد بود.

باید دید سرمربی سابق تیم ملی عربستان موفق می‌شود از این چالش عبور کند و با موفقیت در جام جهانی زنان، جای پای خود را در تیم زنان فرانسه محکم کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها