کد خبر : 1939981 | 05 خرداد 1402 ساعت 10:59 | 39.1K بازدید | 21 دیدگاه

نقشه بارسا برای جایزه تراشتگن: دو گل حساب نشد!

تعویض مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، در جریان بازی برابر رئال وایادولید به او در کسب جایزه زامورا کمک کرد.

نقشه بارسا برای جایزه تراشتگن: دو گل حساب نشد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار این هفته برابر رئال وایادولید با نتیجه 1-3 شکست خورد که دو گل را در نیمه اول این دیدار دریافت کرد.

ژاوی بین دو نیمه این بازی تصمیم گرفت تراشتگن را از زمین بازی بیرون بکشد و اینیاکی پنیا را جانشین او کند و بسیاری معتقد بودند که این تعویض در واقع هشداری به این دروازه‌بان آلمانی بوده است. 

اما واقعیت ماجرا چیز دیگری بود و حالا موندو دیپورتیوو از تصمیم جالب و هوشمندانه کادر فنی بارسلونا برای حفظ جایزه زامورا در این تیم و برای دروازه‌بان درخشان آنها خبر داده است.

1853204

در واقع تصمیم ژاوی برای تعویض این بازیکن به این دلیل بود که دو گلی که او در نیمه اول بازی برابر وایادولید دریافت کرد در بین آمارش محاسبه نشود چون بر اساس قوانین این جایزه، تنها گل‌هایی برای هر دروازه‌بان محاسبه می‌شود که در دیدارهایی به ثمر رسیده باشد که دروازه‌بان در آن حداقل 60 دقیقه بازی کرده باشد. 

تراشتگن این فصل عملکردی درخشان را به ثبت رسانده و امیدوار است که بتواند با رکورد کلین‌شیت این رقابت‌ها که با 26 بازی بدون گل خورده در اختیار لیانو در فصل 94-1993 است را بشکند. او تا به حال 25 کلین‌شیت در این فصل به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها