کد خبر : 1942011 | 15 خرداد 1402 ساعت 01:27 | 56.3K بازدید | 18 دیدگاه

این جایزه مهم لالیگا هم به بارسا رسید

تراشتگن و بردن دستکش طلا بدون جاودانگی!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، جایزه دستکش طلایی فصل 23-2022 لالیگا را به دست آورد.

تراشتگن و بردن دستکش طلا بدون جاودانگی!

به گزارش ورزش سه، پرونده فصل 23-2022 لالیگا امشب با برگزاری بازی‌های هفته پایانی بسته شد. بارسلونا که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود در هفته سی و هشتم با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد. تراشتگن با وجود ناکامی در بسته نگه داشتن دروازه خود، در پایان این دیدار جایزه دستکش طلایی را دریافت کرد.

او با 26 کلین شیت پیش از این جایزه زامورا (به بهترین دروازه‌بان فصل با بیشترین کلین شیت اهدا می‌شود) را به نام خود زده بود اما در بازی با سلتاویگو انگیزه دیگری برای کلین شیت داشت که موفق به انجام آن نشد.

دروازه‌ان آلمانی بارسلونا این شانس را داشت که با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل سلتاویگو، شمار کلین شیت‌های فصل خود را به عدد 27 رسانده و به تنهایی رکورددار کلین شیت در لالیگا و 5 لیگ معتبر دنیا شود.

1883531

ژاوی هرناندز دقیقا به همین خاطر تراشتگن را در ترکیب اصلی بازی امشب تیمش که یک بازی تشریفاتی بود قرار داد. او اما بعد از اینکه دروازه‌اش در اواخر نیمه اول باز شد در دقیقه 6۳ جای خود را به اینکای پنیا داد.

به این ترتیب بعد از قهرمانی در لالیگا و کسب عنوان آقای گلی توسط روبرت لواندوفسکی، این جایزه مهم هم به یک نام بارسلونا خورد تا شاگردان ژاوی همه جوایز مهم فصل را درو کنند.

دیدگاه‌ها