کد خبر : 1940025 | 05 خرداد 1402 ساعت 14:44 | 76K بازدید | 10 دیدگاه

محمدی: قرار بود پنالتی را من بزنم

آغاز تازه مهاجمی که شفر محلش نمی‌داد!

موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.

آغاز تازه مهاجمی که شفر محلش نمی‌داد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان خوب روز گذشته هوادار مقابل پرسپولیس، محمدجواد محمدی بود. بازیکنی که همیشه جلوی پرسپولیس خوب کار کرده و دو گل هم به این تیم زده است. او روز گذشته از پورعلی گنجی پنالتی گرفت اما معتقد است پنالتی دوم هوادار را هم خودش گرفته است. به نظر می‌رسد محمدی مقابل پرسپولیس برای آخرین بار پیراهن هوادار را پوشیده و با او در مورد آینده‌اش صحبت کردیم.

*دوباره جلوی پرسپولیس خوب بازی کردی و پنالتی هم گرفتی.
محمدی: بله خوب بازی کردم و انگیزه زیادی داشتم که فصل را برای خودم خوب تمام کنم. دو تا پنالتی گرفتم؛ دومی هم خودم گرفتم! مرا هل دادند. هند علی نعمتی هم شد ولی موقعی که پریدم سر بزنم مرا هل دادند و فکر کنم علی آقا صفایی آن صحنه را گرفتند ولی همه به اشتباه فکر می‌کنند هند گرفت. قبلش به آقای صفایی گفتم پیراهنم را می‌کشند و او تذکر داد اگر پیراهن را بکشید پنالتی می‌گیرم.

1879928

*برای پنالتی اول توپ را برداشتی که بزنی ولی توپ را به مسعود شجاعی دادی.
محمدی: موقع پنالتی‌ها شرایط فرق می‌کند. می‌خواستم پنالتی را بزنم و خود آقا مسعود هم گفت محمدجواد بزن ولی از بیرون اعلام کردند آقا مسعود بزند و من توپ را دادم. خودش اول پیشم آمد و پرسید تمرکز صد در صد داری؟ من گفتم خیالت جمع باشد و هرجور شده گل می‌کنم ولی از بیرون گفتند او بزند.

1879925

*پس می‌توانستی سومین گلت را هم به پرسپولیس بزنی.
محمدی: بله من جلوی پرسپولیس خوب بودم و کلا پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور تیم‌های بزرگی هستند که بازی جلوی‌شان به من انگیزه می‌دهد. دیروز هم کمک‌های آقای قلعه‌نویی هم در ورزشگاه بودند و انگیزه زیادی داشتم که به اردو هم دعوت بشوم.

*قراردادت تمام شده، فصل بعد خودت را کجا می‌بینی؟
محمدی: امسال در هوادار ماندم و باعث شد پیشرفت کنم. پنج‌گل زدم، سه پاس گل دادم و چهار پنالتی گرفتم. باید دو هفته‌ای بگذرد و ببینیم با چه تیم‌هایی می‌توانم مذاکره کنم. دو، سه پیشنهاد خوب دارم و باید دید چه زمانی نهایی می‌شود.

1879927

*یک‌سری شایعات بود که پرسپولیس تو را می‌خواهد ولی تو قبلا هم سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داری. دوست داری به استقلال برگردی یا پیراهن پرسپولیس را بپوشی؟
محمدی: موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.

1879929

*پس به نظر می‌رسد بعد از سه سال از هوادار جدا می‌شوی.
محمدی: من سه سال است که با هوادارم و به این باشگاه مدیونم. برایم زحمت کشیدند و من هم برای این تیم زحمت کشیدم. یک مدیرعامل درست داریم و آقای جواد رحیمی در جلسه‌ای گفت می‌دانم شاید پیشنهادات خوبی داشته باشی و دستت را باز می‌گذارم ولی در باشگاه هوادار به رویت باز است. این به من قوت قلب داد. در آینده مشخص می‌شود.

1879924

دیدگاه‌ها