کد خبر : 1940081 | 05 خرداد 1402 ساعت 20:56 | 76.1K بازدید | 43 دیدگاه

شکست مذاکرات: پایان حضور 7ساله آسنسیو در رئال

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد مذاکرات مارکو آسنسیو با رئال مادرید برای تمدید قراردادش شکست خورده و این ستاره اسپانیایی بعد از 7 سال رئال را ترک می‌کند.

شکست مذاکرات: پایان حضور 7ساله آسنسیو در رئال

به گزارش "ورزش سه"، سایت اسپانیایی رلوو اعلام کرد مذاکرات باشگاه رئال مادرید با مارکو آسنسیو با هدف تمدید قرارداد او با شکست مواجه شده و این ستاره اسپانیایی تصمیم قطعی خود را گرفته و در پایان فصل جاری باشگاهش را ترک می‌کند.

به این ترتیب دوران حضور 7 ساله این ستاره 27ساله در برنابئو به پایان می‌رسد. آسنسیو از شروع سال جدید میلادی با هدف تمدید قراردادش در حال مذاکره با باشگاه بود. رئال مادرید پیشنهادی برای تمدید قرارداد روی میز گذاشته بود، اما آسنسیو با مفاد این پیشنهاد موافقت نداشت. بر اساس گزارش رلوو او در نهایت تصمیم قطعی خود را گرفت و پیشنهاد رئال را رسما رد کرد.

1855554

رئال مادرید تمایلی برای ارائه پیشنهاد جدید ندارد و به این ترتیب جدایی آسنسیو در تابستان جاری قطعی است. او از شروع تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با باشگاه‌های دیگر قرارداد امضا کند.

آسنسیو در سال 2016 از مایورکا به رئال پیوست و در هفت سال گذشته در این باشگاه حضور داشت. او در فصل جاری در 50 مسابقه پیراهن سفیدپوشان را به تن کرد، 12 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد.

ستاره اسپانیایی در دوران حضورش در برنابئو با پیراهن رئال 17 جام قهرمانی به دست آورد که از جمله آنها می‌توان به 3 قهرمانی چمپیونزلیگ، 3 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی کوپا دل‌ری اشاره کرد.

در انگلیس گفته می‌شود استون‌ویلا به درخواست سرمربی‌ اسپانیایی‌اش اونای امری تمایل زیادی به جذب آسنسیو دارد. چند باشگاه لیگ برتری دیگر و همچنین باشگاه‌هایی از ایتالیا هم به عنوان مقصدهای احتمالی این ستاره اسپانیایی مطرح هستند. 

1755896

دیدگاه‌ها