کد خبر : 1940089 | 05 خرداد 1402 ساعت 21:42 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

خونسردی شگفت‌انگیز آلسیو چرچی

مهاجم سابق میلان گول تفنگ پلاستیکی را نخورد!

آلسیو چرچی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، با اتفاقی عجیب مواجه شد و دو سارق با تهدید اسلحه خواهان سرقت ساعت او بودند که با واکنش خاص این ملی‌‌پوش سابق ایتالیا مواجه شدند.

مهاجم سابق میلان گول تفنگ پلاستیکی را نخورد!

به گزارش "ورزش سه"، آلسیو چرچی، فوتبالیست ایتالیایی که سابقه حضور در اتلتیکو مادرید، رم و میلان را دارد، دیروز با یکی از عجیب‌ترین اتفاقات زندگی‌اش مواجه شد.

چرچی که به همراه خانواده‌اش از خانه بیرون رفته بود، با دو مرد ناشناس مواجه شد که با تهدید اسلحه خواهان سرقت ساعت رولکس گران‌قیمتی بودند که به دستش بسته بود. اما این فوتبالیست سابق اتلتیکو با دقت بیشتر متوجه می‌شود که تفنگ سارقان در واقع تفنگ اسباب‌بازی است. چرچی که دیگر از آنها ترسی ندارد به دو سارق توهین کرده و سپس به راهش ادامه می‌دهد.

1880027

بعد از اینکه آلسیو چرچی این ماجرا را با رسانه‌ها در میان گذاشت خونسردی عجیب و غریب او در مواجهه با دو سارق مسلح مورد توجه قرار گرفته است. این ملی‌پوش سابق ایتالیایی می‌گوید بعد از اینکه به دو سارق گفته که متوجه قلابی بودن اسلحه‌شان شده و البته به صورت لفظی از خجالت‌شان درآمده آنها پا به فرار گذاشته‌اند. چرچی در ادامه هم خونسردی‌اش را حفظ کرده و با پلیس تماس می‌گیرد. او در کلانتری شکایتی رسمی علیه دو سارق تنظیم کرده است.

چرچی اولین بار این ماجرا را برای رسانه کوریره دلاسرا تعریف کرد. او که سابقه بازی در اتلتیکو مادرید و تیم ملی ایتالیا را دارد در حال حاضر در تیم فوتبال هشت نفره فرانچسکو توتی بازی می‌کند.

1880028

ماجرای سرقت عجیب و غریب از این فوتبالیست ایتالیایی دقیقا چه بود؟
چرچی حوالی نیمه‌شب در حال رانندگی در محله مارکونی شهر رم بود که دو سارق سوار بر موتور وسپا به او نزدیک شدند و راه را بر اتومبیلش بستند. آنها سپس نوک اسلحه را به سمت چرچی گرفته و اشاره کردند که باید ساعت رولکس گران‌قیمتش را به آنها بدهد.

چرچی می‌گوید با اینکه در لحظه اول مات و مبهوت شده بود، اما خیلی زود متوجه می‌شود اسلحه‌ای که با آن تهدید شده یک تپانچه پلاستیکی است. او می‌گوید با خنده به دو سارق می‌گوید با اسلحه پلاستیکی باید خواب سرقت رولکس را ببینند. چرچی به گفته خودش به دو سارق بخت برگشته توهین کرده و فراری‌شان می‌دهد.

1880029

دیدگاه‌ها