کد خبر : 1940116 | 06 خرداد 1402 ساعت 00:47 | 39K بازدید | 35 دیدگاه

جلسه مهم بین مدیران تراکتور و آلومینیوم

مدیران عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور در نشستی با یکدیگر شرکت کردند.

جلسه مهم بین مدیران تراکتور و آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت باشگاه آلومینیوم، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به شهر اراک رفت، در محل این باشگاه حضور یافت و در جلسه‌ای با محمد رجائیان و جمعی از معاونین وی شرکت کرد.

در نشستی مشترک بین مدیران عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور تبریز، در خصوص همکاری‌های آینده دو باشگاه در بخش‌های مدیریتی، آکادمی، انتقال دانش و تجربه مربیان، برگزاری تورنمنت و بازی‌های تدارکاتی بحث و تبادل نظر شد تا در آینده اقدامات موثر و مستمری در این زمینه شکل بگیرد.

همچنین با توجه به روابط مناسب دو باشگاه در بازار نقل و انتقالات در خصوص نحوه جذب و به کارگیری بازیکنان مورد نظر تصمیمات مهم و کاربردی گرفته شد.

نکته مهم در خصوص این نشست که محتویات آن اعلام نشده، ممکن است پیرامون ادامه همکاری حسین پورحمیدی در جمع اراکی‌ها باشد. این دروازه‌بان طی سه فصل اخیر به‌عنوان بازیکن قرضی در ایرالکو حضور داشته که دو سال با رضایت تراکتور بوده و ممکن است بازهم ادامه پیدا کند.

1874855

پورحمیدی دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد که باشگاه آلومینیوم در تلاش است بازهم این بازیکن را به‌صورت قرضی یا دائمی به خدمت بگیرد و در سال آینده نیز بتواند از این دروازه‌بان بهره ببرد.

همچنین سال گذشته پوریا آریاکیا، مدافع چپ آلومینیوم به جمع تراکتوری‌ها پیوست که بعید نیست در فصل جدید بازهم این بازیکن به اراک برگردد و دوباره پیراهن ایرالکو را بر تن کند.

دیدگاه‌ها