کد خبر : 1940162 | 06 خرداد 1402 ساعت 11:16 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

برخورداری: این بار فقط به قهرمانی فکر می کنم

دورخیز پسر باتجربه تکواندو برای طلای جهانی باکو

مهران برخورداری به عنوان یکی از باتجربه ترین ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی باکو به دنبال کسب مدال طلا در این رویداد است.

دورخیز پسر باتجربه تکواندو برای طلای جهانی باکو

به گزارش "ورزش سه"، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان هشتم تا چهاردهم خردادماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان در سالن 25000 نفری کریستال شهر باکو برگزار می شود، رویدادی که مطمئنا برترین‌های جهان با بهترین قوا در آن حاضر خواهند شد.

مهران برخورداری، یکی از ملی پوشان تکواندوی ایران که در مکزیک 2022 صاحب نشان برنز شد، این بار هدف خود را کسب مدال طلا عنوان می‌کند. 

برخورداری که یکی از ملی پوشان باتجربه تکواندو در مسابقات جهانی به حساب می‌آید، در خصوص وضعیت خود در آستانه شروع این رقابت‌ها به "ورزش سه" گفت: "بعد از رقابت‌های جهانی مکزیک و در این 5،6 ماه گذشته تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشته ایم و روی نقاط ضعف و قدرت خودم بسیار کار کرده ام. امیدوارم در مسابقات جهانی باکو عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به گوادلاخارا مکزیک داشته باشم و نتیجه بسیار بهتری را در این دوره کسب کنم."

وی در خصوص تمرین زیر نظر کادرفنی تیم ملی گفت: "از وقتی که زیر نظر کادرفنی تیم ملی مشغول تمرین شدم، نکات فنی بسیار را از این عزیزان یاد گرفته ام و همیشه سعی کرده‌ام نکات کادرفنی را در مسابقات انجام دهم و مربیانی که مبارزات من را در مسابقات اخیر تماشا کرده اند به من می‌گویند که تغییرات مثبتی در روند خود داشته ام و امیدوارم هر روز بهتر از روز قبل شوم."

این تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران در رابطه با حریفان خود هم عنوان کرد: "با یکسری از حریفان خودم در مسابقات باکو در رویداد های گذشته به مبارزه پرداخته بودم و به کمک اعضای کادرفنی آنالیز خوبی داشته ایم و با مبارزه همه آنان آشنا هستم. همیشه سعی کرده ام که بهترین عملکرد خودم را نشان دهم. در مسابقات باکو هم با تمام توانم به مبارزه خواهم پرداخت و هرچه در توان داشته باشم به نمایش می‌گذارم. من به دنبال طلای جهانی هستم و خیلی امید دارم که در این رویداد چنین اتفاقی برایم رخ دهد تا جواب زحمات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ملی را بدهم."

دیدگاه‌ها