کد خبر : 1940166 | 06 خرداد 1402 ساعت 11:20 | 29.2K بازدید | 9 دیدگاه

چه کسی جایگزین سعید دقیقی می‌شود؟

تازه‌وارد لیگ برتر به دنبال سرمربی جدید

مدیران شمس‌آذر قزوین به دنبال جایگزین سعید دقیقی در این باشگاه هستند.

تازه‌وارد لیگ برتر به دنبال سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد سعید دقیقی که با اقتدار شمس‌آذر را به لیگ برتر آورد، از حضور روی نیمکت این تیم در لیگ برتر انصراف بدهد. او اما شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام کناره‌گیری خود را اعلام کرد تا مدیران باشگاه برای استخدام جایگزین اقدام کنند.

قرارداد دقیقی با شمس‌آذر خاتمه یافته بود اما مسئولان باشگاه جلساتی با او درباره ادامه همکاری داشتند اما این مربی جوان تصمیم گرفت به خاطر شرایط موجود و به بهانه کمبود امکانات سخت‌افزاری در راه حضور در لیگ برتر از کار خود کنار برود.

از این رو مدیران شمس‌آذر به دنبال انتخاب جایگزین دقیقی هستند. قرار است امروز جلسه هیات مدیره باشگاه شمس‌آذر برگزار شود تا اعضای درباره نیمکت خود تصمیم بگیرند.

مدیران باشگاه شمس‌آذر گزینه هایی برای سرمربیگری تیم خود در نظر دارند اما هنوز درباره آن‌ها تصمیم‌گیری نکرده‌اند. از باشگاه تازه‌وارد لیگ برتر شنیده می‌شود مهدی تارتار، سیدمجتبی حسینی و یکی دو مربی دیگر در لیست گزینه‌های آن‌ها برای فصل جدید قرار گرفتند اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی حول نیمکت قهرمان لیگ دسته اول رخ می‌دهد و در نهایت چه کسی هدایت قزوینی‌ها را در لیگ بیست و سوم برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها