کد خبر : 1940184 | 06 خرداد 1402 ساعت 12:22 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

زندی: گزینه اول و آخر ما دقیقی بود اما...

واکنش مدیرعامل قهرمان به جدایی سرمربی موفق!

مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.

واکنش مدیرعامل قهرمان به جدایی سرمربی موفق!

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در اتفاقی تاریخی موفق شد برای قزوین سهمیه لیگ برتری کسب کند و این در حالیست که آن فصل قبل از صعود، حتی تا یکقدمی سقوط نیز پیش رفته بودند. با این حال در ادامه با حمایت‌های صورت گرفته این تیم با کسب 70 امتیاز جواز صعود به لیگ برتر برای فصل بیست و سوم را کسب کرد.

اکنون اما بحث اصلی در خصوص نیمکت این تیم است. جایی که سعید دقیقی بعد از صعود با شمس آذر اعلام کرده بنا به دلایلی قصد ادامه همکاری با قزوینی‌ها را ندارد.

شهاب زندی مدیرعامل جوان و فوتبالی شمس آذر قزوین درباره شرایط این تیم گفت: صعود شمس آذر را بار دیگر به قزوینی‌های عزیز تبریک می‌‎گویم و از حمایت‌های پرشور آنها در این مسیر تشکر می‌کنم. امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب برای فصل آینده نیز شرایط خوبی را طی کنیم و باعث خوشحالی هواداران عزیز شویم.

وی درباره استعفای سعید دقیقی گفت: از ایشان هعم بابت تمام زحماتی که در تیم کشیدند قدردانی می‌کنیم. او جزو خانواده بزرگ شمس آذر است و قطعا همگی ما دوست داشتیم کنار ما کار را ادامه دهند. با این حال طبیعی است که باید به تصمیم ایشان احترام بگذاریم. باشگاه اما با قدرت به راهش ادامه خواهد داد. همگی ما در قبال این نام و مردم عزیز قزوین مسوول هستیم و باید با قدرت و برنامه‌ریزی مناسب وارد مسابقات سخت لیگ برتر شویم. قطعا شرایط لیگ برتر متفاوت است و کار سخت‌تری پیش رو خواهد بود.

زندی در واکنش به استعفای دقیقی گفت: برخلاف چیزی که در رسانه‌ها منعکس شده است، ایشان استعفا نداده است و قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده بود و ادامه همکاری مستلزم مذاکره و توافق طرفین بود. همانطور که گفتم گزینه قطعی ما برای حضور در لیگ برتر ایشان بودند.

مدیرعامل شمس آذر درباره شرایط نیمکت این تیم گفت: امروز جلسه ای فوق العاده در این زمینه خواهیم داشت. همانطور که گفتم باشگاه به راهش ادامه خواهد داد. با توجه به اینکه گزینه اول و آخر ما آقای دقیقی بودند ما در شرایط کنونی هیچ گزینه‌ای نداریم و تصورمان روی ادامه همکاری بود. با این حال در جلسه امروز قطعا گزینه‌های لازم را بررسی خواهیم کرد و تمام تلاش مجموعه این خواهد بود که تیم بتواند شرایط مناسبی را در فصل آتی پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها