کد خبر : 19402 | 09 اسفند 1388 ساعت 18:07 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی فوتبال

انتقام استیل‌آذین از استقلال در جشنواره گل آزادی

تیم فوتبال استیل آذین در دیداری پرگل و جذاب 5 بر 4 استقلال را شکست داد.

انتقام استیل‌آذین از استقلال در جشنواره گل آزادی

 اين ديدار در چارچوب مرحله يک هشتم جام حذفي از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد.
فرهاد مجيدي در دقيقه 23، سياوش اکبرپور در دقيقه 75،حنيف عمران زاده در دقيقه 78 و جان واريو در دقيقه 80 براي استقلال گلزني کردند و حنيف عمران زاده مدافع استقلال در دقيقه 27 به اشتباه دروازه تيم خودي را باز کرد. مهدي مهدوي‌کيا در دقيقه 57 ، حسين کعبي در دقيقه 62 و علي کريمي در دقيقه 86 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استيل آذين را به ثمر رساندند تا بازي با تساوي 4 بر 4 به وقت اضافي کشيده شود. هادي شکوري در دقيقه 93 يک ديگر براي استقلال زد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

 رضا نوروزي در دقيقه 105 گل پنجم استيل آذين را به ثمر رساند تا ماراتن زيباي فوتبال در جام حذفي را استيل آذين ببرد. اين تيم دو مرتبه در ليگ برتر از استقلال شکست خورده بود و اين بار انتقام گرفت.

 تورج حق‌وردي داور مسابقه به حنيف عمران زاده،خسرو حيدري و کيانوش رحمتي از استقلال و لک چيرا و حميد شرفي از استيل آذين کارت زرد نشان داد.
هادي شکوري در دقيقه 118 وسياوش اکبرپور در دقيقه 120 از استقلال با دريافت کارت قرمز اخراج شدند. 
 گفتنی است استيل آذين بايد در مرحله يک چهارم به ديدار برنده ديدار ذوب آهن اصفهان و شاهين بوشهر برود.

ترکيب استيل آذين:
حميد نشاط جو، لک چيرا( از دقيقه 87 رضا نوروزي)، مهدي محمدي، کاظم برجلو، مهدي مهدوي کيا، علي کريمي، حامد کاويانپور، حميد شرفي، محمد غلامي، امير شاپورزاده( از دقيقه 68 عليرضا نيکبخت واحدي)، حسين کعبي(از دقيقه 107 محمد رضا مهدوي)

ترکيب استقلال:
محمد محمدي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، مهدي امير آبادي( از دقيقه 69هاشم بيگ زاده)، هادي شکوري، خسرو حيدري، حسين کاظمي، کيانوش رحمتي( از دقيقه 66سيد مهدي سيد صالحي)، فابيو جان واريو( از دقيقه 109 امير حسين صادقي)، سياوش اکبرپور، فرهاد مجيدي

دیدگاه‌ها