کد خبر : 1940217 | 06 خرداد 1402 ساعت 14:58 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

بالوتلی: هالند بهترین مهاجم دنیا است

ماریو بالوتلی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا گفت به نفع اینتر است که به عنوان تیم ضعیف‌تر پا به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارد. او همچنین هالند را بهترین مهاجم دنیا دانست.

بالوتلی: هالند بهترین مهاجم دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 32 ساله که بین سال‌های 2007 تا 2013 سه سال در سیتی و سه سال در اینتر بازی کرده، در مصاحبه با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا گفت، سیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیا را دارد اما تاکید کرد اینتر هم زیر نظر سیمونه اینزاگی تیم خوبی ساخته و می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

بالوتلی گفت، اگرچه سیتی بخت بیشتری برای قهرمانی دارد ولی اینتر بازیکنانی دارد که روی نبوغ فردی‌شان می‌توانند برای منچسترسیتی دردسرساز شوند: «اینتر کلی بازیکن دارد که می‌توانند شرایط را عوض کنند. نفر اول ژکو، دوست من است؛ ولی نباید لوکاکو و لائوتاروی فوق‌العاده را فراموش کرد. گل دوم لائوتارو جلوی فیورنتینا زیبا بود.

تجربه به من می‌گوید بهتر است به عنوان تیمی پا به فینال بگذاری که شانس کمتری دارد. اگرچه تیم گواردیولا فوتبال جذابی بازی می‌کند، تیم اینزاگی هم کارآمد بازی می‌کند.»

وقتی از او پرسیده شد، فکر می‌کند سیتی بهترین مهاجم دنیا را دارد؟ جواب داد: «ارلینگ هالند خارق‌العاده است. آمار می‌گوید که او بهترین مهاجم دنیا است ولی از نظر من، مسئله اینکه کی کدام مهاجم را ترجیح می‌دهد هم هست. برای نمونه، اوسیمن مهاجم خاصی است. توی زمین همه کار می‌کند و یک کم من را یاد خودم در روزهای اوجم می‌اندازد، اگرچه او هم به سبک خودش بی‌نظیر است.»

از او پرسیده شد، از کدام بازیکنان میلان خوشش می‌آید؟ که جواب داد: «رافا (لیائو) و مانیان. همچنین تونالی که وقتی هنوز در برشا بود، بازی‌اش را دیده بودم. به رافا توصیه کردم در میلان بماند... کی فکرش را می‌کرد آنها اسکودتو را ببرند و بعد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند؟»

1880211

دیدگاه‌ها