کد خبر : 1940219 | 06 خرداد 1402 ساعت 15:14 | 40.8K بازدید | 9 دیدگاه

مهدی‌پور و فینالی که از دست داد

حسرت بزرگ برای هافبک آماده استقلال (عکس)

مهدی مهدی پور که به روزهای خوب خودش برگشته بود، به دلیل محرومیت، در دیدار با پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

حسرت بزرگ برای هافبک آماده استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از دربی پایتخت و تغییراتی که در خط هافبک استقلال شکل گرفت، مهدی پور توانست در هفته‌های پایانی لیگ به بازیکن ثابت آبی‌ها تبدیل شود و در این مدت نیز برابر پارس، مس رفسنجان و تراکتور به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

این بازیکن در بازی مقابل مس رفسنجان زمینه‌ساز گل تساوی تیمش بود و با یک ارسال دیدنی به دهانه دروازه، موقعیت گلزنی را برای محمدحسین مرادمند ایجاد کرد و همان گل، آغازی بود برای تکمیل کامبک استقلال در آن مسابقه و کسب سه امتیاز شیرین مقابل تیم محمد ربیعی.

این بازیکن اصفهانی در مسابقه جام حذفی مقابل نساجی نیز امیدوارکننده ظاهر شد. او حتی فرصت داشت تا گل نخست بازی را وارد دروازه حقیقی کند اما شوت دیدنی مهدی پور که پس از یک چرخش تماشایی زده شده بود، با اختلاف خیلی کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اما غافلگیری آبی‌ها روی یک ضدحمله، مهدی پور را قربانی کرد. در شرایطی که آبی‌ها با 2 گل پیش بودند ولی میل به حمله را حفظ کرده بودند، متین کریم زاده از سمت چپ به حرکت درآمد و هافبک آبی‌ها مجبور به متوقف کردن او شد. خطایی که کارت زرد اکرمی را برای این بازیکن به دنبال داشت.

اخطاری که منجر به محرومیت او از فینال جام جذفی و دیدار برابر پرسپولیس شد و حالا این بازیکن در حسرت غیبت در این مسابقه مهم است. درست در روزهایی که مهدی پور به دوران اوجش برگشته بود، این اخطار باعث شد تا فصل برای او تمام شود.

1880215
1880216

دیدگاه‌ها