کد خبر : 1940257 | 06 خرداد 1402 ساعت 18:09 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

ستایش یواخیم لوو از یوناس هکتور

بازی خداحافظی اسطوره کلن در حساس‌ترین دیدار فصل

یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33 ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.

بازی خداحافظی اسطوره کلن در حساس‌ترین دیدار فصل

به گزارش "ورزش سه"، یوناس هکتور نه تنها محبوب‌ترین فوتبالیست تاریخ کلن است بلکه هواداران به اتفاق آرا او را بزرگترین اسطوره این باشگاه می‌دانند. دفاع چپ 33 ساله‌ای که سال‌های حضورش در کلن همواره برای این تیم بازیکنی درخشان بوده است.  

هکتور از این گذشته 43 بازی در تیم ملی آلمان انجام داده و از سال 2014 تا 2019 بارها به تیم ملی کشورش دعوت می‌شد. یواخیم لوو، مربی سابق او در مانشافت، بین دو نیمه دیدار امروز عصر کلن و بایرن مونیخ که آخرین بازی یوناس هکتور خواهد بود به ستایش از او پرداخت.

1880272

یواخیم لوو درباره هکتور گفت: "یوناس خیلی زود همه چیز را می‌گرفت و هر چه از او می‌خواستیم را به سرعت درک می‌کرد و به کار می‌بست. در اولین روزهایی که به تیم ملی دعوتش کردم آدم احساس می‌کرد سال‌ها بازیکن ملی بوده است. چند ماه که گذشت هکتور به گزینه اول ما در دفاع چپ تبدیل شده بود. او نه تنها در زمان دفاع قابل اعتماد بود بلکه در زمان حمله در سبک بازی ما نقش بسیار مهمی داشت. او از نظر تاکتیکی یک نابغه است."

یوناس هکتور در تابستان 2014 به همراه کلن به بوندس‌لیگا صعود کرد و کمی بعد توسط لوو برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. او روی هم‌رفته 43 بازی ملی برای مانشافت انجام داد و با تیم یواخیم لوو در سال 2017 قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.

1880273

دیدگاه‌ها