کد خبر : 1940261 | 06 خرداد 1402 ساعت 18:26 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری در آستانه بازی با میلان: عجب هفته سختی بود!

ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.

آلگری در آستانه بازی با میلان: عجب هفته سختی بود!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. پنج‌شنبه قبل در نیمه نهایی لیگ اروپا به سویا، قهرمان شش دوره این رقابت‌ها باختند و حذف شدند. سپس در آستانه بازی با امپولی خبر کسر 10 امتیاز از این تیم منتشر شد و برابر امپولی هم 4 بر یک مغلوب شدند.

حالا یووه در آستانه بازی فردا با میلان در رده هفتم جدول قرار دارد و در حالی که تنها دو بازی به پایان فصل مانده، به احتمال زیاد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست نخواهد آورد.

آلگری، مربی یووه گفت: «هفته سختی بود، نتایج را که می‌بینیم، هفته خوبی نبود. ناامیدی باخت برابر سویا، بعد تلخی و خشم و بعد هم باخت جلوی امپولی.

1880282

حالا باید گرد و خاک را از خودمان بتکانیم، چون دو بازی مانده و فردا یوونتوس-میلان است. هدف آنها این است که سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند، از نظر ریاضی ما هنوز حذف نشده‌ایم. اگرچه بازی با امپولی قطعا کار ما را پیچیده کرد.»

از آلگری پرسیده شد آیا با باشگاه درباره انتخاب مدیر ورزشی جدید، درگیری داشته است. گفته می‌شود جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی به زودی به یووه ملحق خواهد شد. مربی یووه گفت: «من مربی هستم، هیچوقت نه قدرتش را داشته‌ام و نه حتی این قدرت را می‌خواهم. باشگاه تصمیمات را می‌گیرد و من هیچوقت درباره این چیزها با باشگاه حرف نزده‌ام... از این شایعات که من در انتخاب تاثیر داشته‌ام، خوشم نیامد. من قدرتش را ندارم. این‌ها به طور خاص در حیطه اختیارات باشگاه است.»

از آلگری پرسیده شد که باشگاه درباره ماندن درازمدتش در تورین به او اطمینان داده یا نه؟ که جواب داد: «پنجم ژوئن که همه چیز تمام شد، با باشگاه حرف خواهیم زد چون الان تمرکز ما روی بازی فردا است. در ماه‌های اخیر حواس‌پرتی‌های زیادی داشته‌ایم، از ماه نوامبر به بعد، فصل راحتی نبوده. آنچه فصل بعد اتفاق میفتد، معلوم نیست. بازیکنان متمرکز هستند، از آنها خواسته‌ام تمام انرژی‌شان را روی بازی فردا بگذارند.»

دیدگاه‌ها