کد خبر : 1940266 | 06 خرداد 1402 ساعت 18:47 | 24.5K بازدید | 7 دیدگاه

مگوایر با تماس تصویری، حکم زندانش را پاک می‌کند

هری مگوایر برای دادگاه تجدیدنظر خود که به اتهام حمله به افسر پلیس برگزار می‌شود، به یونان سفر نخواهد کرد و از طریق تماس تصویری شهادت خواهد داد.

مگوایر با تماس تصویری، حکم زندانش را پاک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان منچستریونایتد در سال 2020 برای تعطیلات به یونان سفر کرده بود که پایش به یک دعوا باز شد و در پیامد آن دستگیر شد. سپس دادگاهی در یونان او را به 21 ماه حبس تعلیقی محکوم کرد. مگوایر در آن زمان ادعا کرد، فکر کرده دزدیده شده در حالی که پلیس او را بازداشت کرده بود.

او دو شب را در بازداشتگاه گذراند و بعد آزاد شد. حالا مدافع 30 ساله تیم ملی انگلیس امیدوار است بتواند در دادگاه تجدیدنظر نامش را از اتهام وارده پاک کند؛ اما او به طور حضوری در این دادگاه شرکت نخواهد کرد و از طریق تماس تصویری شهادت خواهد داد.

دادگاه در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و نیازی هم نبوده که خود او شخصا در آن حاضر شود. مگوایر ادعا کرده، دو مرد غریبه به خواهرش نزدیک شده‌اند و به او چیزی تزریق کرده‌اند که باعث شده دائم بیهوش شود. او هم به همین دلیل با آنها درگیر شده است. کاپیتان یونایتد همچنین ادعا کرده، پلیس موقع بازداشت او را کتک زده است و با ضربه زدن به پایش گفته‌اند دوران بازیگری او تمام شده است.

در دادگاه قبلی او به جرم حمله به مامور پلیس در جریان این ماجرا به 21 ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود.

1880295

دیدگاه‌ها