کد خبر : 1940315 | 06 خرداد 1402 ساعت 21:09 | 49.5K بازدید | 16 دیدگاه

فنرباغچه و لیون هم برای جذب آزمون آستین بالا زدند؛

دو رقیب جدی در راه مارسی برای جذب ستاره ایرانی

باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.

دو رقیب جدی در راه مارسی برای جذب ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش‌ سه"، لورکوزن امروز در آخرین بازی خود در بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و در شرایطی که آزمون را در اختیار داشت با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. با توجه به اخبار روزهای اخیر جدایی آزمون با وجود اینکه تا سال 2027 با لورکوزن قرارداد دارد، قطعی است و این موضوعی است که ستاره تیم ملی هم به آن بی‌علاقه نیست. 
در این بین هرچند از باشگاه مارسی فرانسه که پیش از انتقال سردار به فوتبال آلمان هم در یک قدمی جذب این ستاره قرار داشت، به عنوان مشتری پر و پاقرص آزمون یاد می‌شود، اما باشگاه فنرباغچه هم این مهاجم ایرانی را برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد.
این خبری است که وب سایت yenisafak  ترکیه منتشر کرده و مدعی شده که مدیران فنرباغچه علاوه بر شرایط سردار آزمون، به دقت شرایط لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن را هم زیر نظر دارند و به زودی با مدیران باشگاه پاریسی برای جذب این هافبک وارد عمل خواهند شد.

1880410

این رسانه دلیل جدایی سردار را کم بازی کردن در دوران سرمربیگری ژابی آلونسو عنوان کرده و ادعا کرده که سردار آزمون از مدیر برنامه‌های خود درخواست کرده که باشگاهی جدید را برای ادامه مسیر حرفه‌ای برگزیند.
به نوشته yenisafak سه باشگاه المپیک لیون، المپیک مارسی و فنرباغچه مشتریان آزمون هستند و در این میان فنرباغچه تلاش می‌کند حتی اگر شده به صورت قرضی این بازیکن را از لورکوزن به خدمت بگیرد.
گفتنی است با وجود تمام اخباری که پیرامون آینده سردار آزمون وجود دارد، این بازیکن در مصاحبه خود با "ورزش‌ سه" بیان کرد که پیش از پیوستن به بایرلورکوزن بسیار به مارسی نزدیک بوده و حتی شماره پیراهنش هم در این تیم فرانسوی انتخاب شده است؛ موضوعی که شاید دست بالاتر را به این باشگاه فرانسوی در رقابت با سایر مشتریان آزمون بدهد.

دیدگاه‌ها