کد خبر : 1940344 | 06 خرداد 1402 ساعت 23:24 | 63.5K بازدید | 4 دیدگاه

گل صعود قهرمان اروپا را کاپیتان ایران زد

ستاره ایرانی پالما موفق شد گل صعود تیمش به نیمه نهایی لیگا ناسیونال را به ثمر برساند.

گل صعود قهرمان اروپا را کاپیتان ایران زد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دور دوم مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را مثل همیشه در اختیار داشت و مسلم اولادقباد را بخاطر مصدومیت در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب مقابل نویا، تیم هشتم جدول دور گروهی قرار گرفت.

یاران طیبی که سه شب قبل در نخستین بازی پلی‌آف مقابل نویا به پیروزی ۸ بر ۲ خانگی رسیده بودند، امشب هم در زمین حریف‌شان توانستند در یک رقابت نزدیک به برتری دست پیدا کنند و به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسند.

قهرمان اروپا که برای رسیدن به نیمه نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا نیاز به کسب دو پیروزی در مرحله یک‌چهارم داشت، بعد از تساوی ۳ بر ۳ در وقت‌های قانونی، در تایم اضافه اول توانست با درخشش ستاره ایرانی خود گل صعود را بزند.

حسین طیبی که پیش از این ۱۴ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر پالما در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود، در دقیقه ۴۳ توانست گل چهارم تیمش را بزند تا در نهایت به پیروزی ۴ بر ۳ در زمین نویا دست پیدا کنند و به نیمه نهایی راه یابند.

یاران طیبی در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا باید به مصاف خاین، تیم چهارم جدول دور گروهی بروند و پس از آن در صورت برتری و راهیابی به فینال، مقابل برنده مسابقه تیم‌های بارسلونا و اینتر مویستار قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها