کد خبر : 1940409 | 07 خرداد 1402 ساعت 12:31 | 53.6K بازدید | 30 دیدگاه

پول واریز نشد؟

سوال مهمی که استقلالی‌ها از یکدیگر می‌پرسند

اعضای تیم استقلال در انتظار واریز پول به حساب‌های خود هستند.

سوال مهمی که استقلالی‌ها از یکدیگر می‌پرسند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال را می‌توان یکی از تیم‌های لیگ برتری دانست که اعضای کادرفنی و بازیکنانش در این فصل کمترین دریافتی را داشته‌اند.

اعضای تیم استقلال بین 47 تا 55 درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و این مساله برای آنها در ماه‌های گذشته مشکلاتی را ایجاد کرده است.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه استقلال هفته گذشته و قبل از دیدار با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی با مسئولان همراه اول جلسه ای را برگزار کردند و در این جلسه برای دریافت مطالبات خود از این شرکت به تفاهم رسیدند.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرده بود که اگر مشکل خاصی پیش نیاید، روز یکشنبه (امروز) پول به حساب باشگاه می‌رود تا بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی به حساب آنها واریز شود.

1880315

از این رو استقلالی‌ها امیدوار هستند تا قبل از دربی پایتخت با پرسپولیس بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند و با روحیه بهتری در مصاف با رقیب سنتی به میدان بروند.

باید دید آیا وعده هایی که به مدیران باشگاه در خصوص واریز پول به حساب استقلال داده شده، اجرایی خواهد شد یا اینکه قبل از آخرین بازی و مهم‌ترین بازی فصل برای استقلال هم آنها دست شان خالی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها