کد خبر : 1940428 | 07 خرداد 1402 ساعت 13:27 | 57.3K بازدید | 12 دیدگاه

پریرا همچنان پشت خط دربی؛

گرانترین مهره زینتی لیگ برتر فوتبال ایران

لئاندرو پریرا امیدوار است اولین دربی خود را تجربه کند اما بعید است او در این بازی فیکس باشد.

گرانترین مهره زینتی لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از رفتن زودهنگام ستاره هلندی تیمش، یورگن لوکادیا، بار دیگر در اندیشه جذب یک مهاجم خارجی بود و سرانجام در پنجره زمستانی لئاندرو پریرا برزیلی پیراهن پرسپولیس را پوشید.

با این حال پریرا عملکرد مورد انتظار هواداران و کادرفنی را به نمایش نگذاشت و تا به خودش بیاید، عیسی آل‌کثیر با انگیزه پس از پایان مصدومیت و بازگشت به میادین، گوی سبقت را برای حضور فیکس در ترکیب ربود و به قدری خوب بود که مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها نیمکت نشین شد.

لئاندرو پریرا که در پرسپولیس تنها یک گل به ملوان زده در سال ۱۴۰۲ بازیکن آلترناتیو یحیی بوده و در مواقعی که بازی گره می‌خورد این بازیکن به میدان می‌رفت و مهم‌ترین عملکردش گرفتن پنالتی تک گل پیروزی بخش این تیم در هفته بیست و هشتم مقابل پیکان بود. البته او در جام حذفی جلوی سپاهان نیز در نقش جهان پنالتی گرفته بود.

در دربی برگشت لیگ در شرایطی که پرسپولیس با یک گل جلو بود، یحیی در دقایق پایانی دستور به حضور او در زمین داد اما آنقدر توپ در زمین چرخید و بیرون نرفت که در نهایت پریرا فرصت بازی در شهرآورد پایتخت را به دست نیاورد.

با این حال پریرا امیدوار است در دربی حساس فینال جام حذفی فرصت بازی پیدا کند. شاید درخشش در آخرین بازی فصل آن هم مقابل استقلال در آینده او با پرسپولیس تاثیر داشته باشد.

1880664

دیدگاه‌ها