کد خبر : 1940437 | 07 خرداد 1402 ساعت 14:29 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت شامل تیم ملی هندبال دختران نمی‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال می‌گوید با توجه به روابط خوبی که با آسیا دارند هیچ محرومیت و جریمه‌ای شامل حال فدراسیون ایران نمی‌شود.

محرومیت شامل تیم ملی هندبال دختران نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" علی اکبر خوش‌نویس زارچ در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعمال جریمه نقدی و محرومیت از دوره بعدی مسابقات قهرمانی آسیا دختران نوجوان به دلیل انصراف بعد از قرعه‌کشی اظهار کرد: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود. این موضوع برای یک ماه قبل بوده ولی اکنون دوباره مطرح شده است. مربیان فنی در بخش دختران نوجوان بالغ بر ۱۸۰ بازیکن را در چندین اردو ارزیابی کردند اما در این شرایط اقتصادی تصمیم گرفتیم سرمایه‌گذاری دیگری انجام دهیم. 

سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه گفت: روی اعزام تیم ملی جوانان تمرکز و سرمایه‌گذاری کردیم. به این نتیجه رسیدیم که به جای اعزام تیم ملی دختران نوجوان به قهرمانی آسیا آنها را به چندین تورنمنت بفرستیم تا برای مسابقات ۲۰۲۵ آماده شوند. این تصمیمی بوده که گرفته شده و نمی‌دانم که چرا می‌خواهند فدراسیون هندبال را به سمت دیگری سوق دهند و اذهان عمومی را گمراه کنند.

وی در خصوص اعمال جریمه و محرومیت برای این تیم گفت: پاکدل در هیات رییسه کنفدراسیون آسیاست و با تدابیری که آنجا اندیشیده شده اصلا این جرایم شامل حال ما نمی‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه گفت: نایب رییس زنان ما پر تلاش است و موفقیت‌ها در بخش زنان به خاطر تلاش‌های او است‌. همه مشکلات این بخش روی دوش او بوده و باید از او تشکر کرد که باری از روی دوش فدراسیون برمی‌دارد. نمی‌دانم این موضوعات از کجا نشات می‌گیرد. می‌خواهند فدراسیون را به سمتی ببرند که دچار مشکل شود.

خوش‌نویس در ادامه گفت: در این شرایط به سمتی رفتیم که کیفی‌سازی کنیم. با بررسی مربیان فنی به این‌نتیجه رسیدیم که شاید در بخش نوجوانان به آن چیزی که می‌خواهیم نرسیم و تصمیم گرفتیم سرمایه‌گذاری را برای دور بعد بگذاریم.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به این سوال که چطور طبق قوانین جرایم و محدودیت‌ها شامل حال تیم ملی نمی‌شود گفت: ما روابط خوبی با آسیا داریم. پاکدل عضو هیات رییسه آسیاست. ما شرایط را برای آنها شرح دادیم و آنها هم قبول کردند و محرومیت و جریمه‌ای ما را تهدید نمی‌کند.

او در پایان گفت: ما به فکر توسعه و قهرمانی هندبال هستیم و در این زمینه راس فدراسیون پاکدل تصمیمات خوبی را با مشورت‌ کارشناسان می‌گیرد. ما می‌خواهیم تیم‌های ملی خوبی را روانه مسابقات کنیم. دختران نوجوان شرایط ایده‌آلی را در آسیا نداشتند. با توجه به هزینه‌های که باید انجام‌ می‌شد و طبق تورم تصمیم بر این شد که سرمایه‌گذاری روی این تیم برای آینده انجام شود. 

دیدگاه‌ها