کد خبر : 1940463 | 07 خرداد 1402 ساعت 16:31 | 16.7K بازدید | 6 دیدگاه

آغاز تلاش‌ها برای لیگ برتری کردن ورزشگاه آسیایی

بلافاصله پس از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، مسئولان استان به دنبال بهبود شرایط ورزشگاه غدیر هستند.

آغاز تلاش‌ها برای لیگ برتری کردن ورزشگاه آسیایی

به گزارش "ورزش‌ سه"، ورزشگاه غدیر که یکی از استادیوم‌های تازه تاسیس فوتبال ایران به شمار می‌رود، چند سال پس از افتتاح به دلیل سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول و نقل مکان فولاد خوزستان به ورزشگاه فولاد آرنا به یک مکان متروکه تبدیل شد. در واقع هزینه بالای نگهداری این ورزشگاه سبب شد مسئولان استان قید آن را بزنند، اما در سال گذشته تلاش برای بازسازی این ورزشگاه آغاز شد و از میانه‌های فصلی که به تازگی به انتهای آن رسیدیم، استقلال خوزستان بار دیگر در این ورزشگاه بازی‌های خانگی خود را برگزار کرد.

1879072

این استادیوم حالا باید به زودی میزبان بازی‌های لیگ برتر شود، اما نقص‌هایی دارد که مسئولان استان خوزستان بلافاصله پس از قطعی شدن صعود شاگردان سیروس پورموسوی از سوی باشگاه استقلال خوزستان و شرکت صنعتی گروه ملی خوزستان برای رفع آنها آستین بالا زده‌اند.
بهسازی آب سردکن‌ها، دوربین‌های چهره‌زن، انتخاب پیمانکار چمن و تعویض آن برای فصل بعد، برگزاری جلسه با سازنده گیت‌های ورودی الکترونیکی، بهسازی صندلی‌ها و سکوها و همچنین امکانات مهم برای حضور تماشاگران خوزستانی از جمله نقص‌های ورزشگاه غدیر اهواز هستند که طبق نقل‌قول‌ها از کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان، تلاش برای رفع آنها آغاز شده است. حالا باید دید با شروع لیگ برتر در فصل بیست و سوم، استقلال خوزستان با چه شرایطی در ورزشگاه غدیر از خریفان خود میزبانی خواهد کرد.

1880732
ورزشگاه غدیر اهواز چند سال پیش میزبان بازی‌های آسیایی فولاد و استقلال خوزستان هم بود، اما خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد و حالا آنطور که کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان، به خبرنگار ورزش‌ سه گفته، به زودی با رفع ایرادات ذکر شده، قرار است با شرایط مناسبی در لیگ برتر از رقبای استقلال خوزستان میزبانی کند.

دیدگاه‌ها