کد خبر : 1940470 | 07 خرداد 1402 ساعت 17:05 | 15.2K بازدید | 8 دیدگاه

سیگنال واضح لوکاکو برای فینال استانبول

روملو لوکاکو به دلیل عملکرد عالی و گلزنی در پیروزی 3-2 اینتر مقابل آتالانتا به طور گسترده در رسانه‌های ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد برای فینال لیگ قهرمانان آماده است.

سیگنال واضح لوکاکو برای فینال استانبول

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 30 ساله بلژیکی پس از کمتر از یک دقیقه گلزنی کرد تا نراتزوری 1-0 از حریفش پیش بیفتد و نقشی تعیین کننده روی گل سوم نیز داشت. در مجموع نمایش لوکاکو خیره کننده بود.

1880733

اینتر 20 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و تردیدهایی در مورد اینکه سیمونه اینزاگی از بین لوکاکو یا ادین ژکو کدام یک را در ترکیب ثابت قرار خواهد داد، وجود دارد. نمایش دیشب نشان داد که روملو به وضوح تشنه حضور در ترکیب ابتدایی بازی فینال است و عملکرد او مقابل آتالانتا پیامی واضح برای مربی بود.

گاتزتا دلو اسپورت با تمجید از عملکرد لوکاکو به فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و نوشت: «روملو به استانبول زنگ زد. او جدی و مصمم بود و تقریباً غیرقابل مهار در یک به یک‌ها. این روی گل سوم مشهود بود و هم‌تیمی‌هایش به شدت به دنبال پیداکردن او در زمین بودند؛ بهترین سیگنال برای اینزاگی.»

1880520

کوریره دلو اسپورت هم از لوکاکو ستایش کرد و به نقش کلیدی این بازیکن 30 ساله در پیروزی 3-2 مقابل آتالانتا اشاره داشت: «فقط چهل ثانیه طول کشید تا برای چهارمین بازی متوالی در لیگ گلزنی کند. سیگنال واضح دیگری برای حضور در یازده تای ابتدایی استانبول.»

نمره لوکاکو در روزنامه‌های ایتالیایی

گاتزتا: 7.5

کوریره دلو اسپورت: 7.5

توتو اسپورت: 8

کوریره دلا سرا: 8

دیدگاه‌ها