کد خبر : 1940478 | 07 خرداد 1402 ساعت 17:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی، نارنجی‌ها و جاه‌طلبی برای صعود

سرمربی مس شهربابک نمایش این فصل تیمش را هم با حضور در رده ششم به پایان رساند و این در حالی بود که آنها در مقطعی حتی مدعی صعود هم بودند.

رضایی، نارنجی‌ها و جاه‌طلبی برای صعود

به گزارش “ورزش سه”، مس شهربابک در فصل گذشته به عنوان قهرمان لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرد و موفق شد با حضور در رده هفتم، عملکرد قابل قبولی را در جمع بالانشینان جدول به نام خود کرده و هواداران تیمش را راضی نگه دارد.

وحید رضایی، سرمربی خوشفکر مس شهربابک، که توانسته بود با این تیم دو صعود را تجربه کند و به رؤیای نارنجی‌پوشان شهربابکی برای حضور در سطح اول فوتبال نزدیک‌شان کند، طی دو فصل اخیر تلاش زیادی داشته تا علی‌رغم فاصله نسبت به مدعیان دیگر، شرایط را برای دستیابی به این اتفاق نزدیک کند. نمایش تیمی او که در این فصل بارها موردتوجه دیگر تیم‌ها و کارشناسان قرار گرفته، به واسطه اختلاف بودجه نسبت به دیگر مدعیان منتهی به رؤیای صعود برای آنها نشده است.

رضایی که در ابتدای فصل جاری نیز بحث حضورش در جمع کادرفنی پرسپوليس نیز شکل گرفته بود و در نهایت ترجیح داد به قراردادش با مس شهربابک در مسیر هدف صعود پایبند باشد، در نهایت توانست ضمن حفظ این تیم در لیگ دسته اول، نسبت به فصل گذشته نیز یک رده صعود و پیشرفت را تجربه کنند. این در حالی بود که تا چند هفته مانده به پایان فصل این تیم در جمع مدعیان صعود که شانس رسیدن به سهمیه لیگ برتر را داشتند، حاضر بود. با این حال برخلاف دیگر تیم‌ها که به واسطه پاداش‌ها و دریافتی با روحیه بالاتر کار را دنبال می‌کردند، این روحیه و جاه‌طلبی در بین آنها دیده نشد و همین مسئله شاید عامل مهمی بود که از هدف خود دور شوند.

1790074

با این حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم تکمیل زیرساخت‌ها در شهربابک که فاقد هتل مناسب و فرودگاه و… است، این هدف و میل قلبی و البته باور در بین نارنجی‌پوشان برای صعود نیز وجود نداشت. رضایی که دو فصل پیش را با دو صعود تجربه کرده بود، اکنون در این مسیر به دنبال تداوم جاه‌طلبی‌اش است و به دنبال این خواهد بود تا با برنامه‌هایی که در ذهن دارد این بار گام در مسیر صعود قرار گیرند. اتفاقی که شاید اگر با بودجه و ذهنیت این تیم همخوانی نداشته باشد، رضایی را به تصمیم دیگری وادار کند. رضایی که طی فصول اخیر با پیشنهاداتی برای پایان همکاری با مس شهربابک مواجه شده بود و امکان تغییر فضا برای او جدی شده بود، در نهایت ترجیح داد تا رؤیای سوم خود را برای صعودی دیگر با شهربابکی‌ها دنبال کند. اکنون باید دید در فصل جدید نارنجی‌های شهربابکی چه رؤیا و جاه‌طلبی‌ای خواهند داشت و آیا مسیر آنها با هدف صعود همراه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها