کد خبر : 1940484 | 07 خرداد 1402 ساعت 18:11 | 31.4K بازدید | 9 دیدگاه

به جای جشن قهرمانی پی‌اس‌جی: دیدار نیمار با اسپایدرمن

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، که دیشب در جشن قهرمانی تیمش در لیگ یک فرانسه غایب بود امروز در گراندپری موناکو دیده شد و در کنار تام هالند، هنرپیشه نقش اسپایدرمن، عکس یادگاری گرفت.

به جای جشن قهرمانی پی‌اس‌جی: دیدار نیمار با اسپایدرمن

به گزارش "ورزش سه"، امروز در حاشیه رقابت‌های اتومبیلرانی گراندپری موناکو 2023 در کنار ستاره‌های این ورزش حضور دو ستاره از دنیای فوتبال و سینما نگاه‌‌های زیادی را به خود جلب کرده بود.

نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، و تام هالند، بازیگر نقش اسپایدرمن، در مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند تا بخش زیادی از توجه رسانه‌ای به آنها معطوف شود.

1880756

اما حضور نیمار در موناکو به این علت خبرساز شد که او دیشب در جریان قهرمانی پی‌اس‌جی در لیگ یک فرانسه و جشنی که هم‌تیمی‌هایش برگزار کردند حضور نداشت. او در عین حال امروز صبح در شهر موناکو دیده شد تا رقابت‌های فرمول یک که در این شهر برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کند.

وقتی پاری سن ژرمن دیشب با گل لیونل مسی در دیدار مقابل استراسبورگ قهرمانی‌اش را قطعی کرد، نیمار برای تبریک به یک پست اینستاگرامی اکتفا کرد و این اقدام او برخی از هواداران پی‌اس‌جی را عصبانی کرد. عصبانیت هواداران این تیم وقتی بیشتر شد که نیمار امروز در حاشیه گراندپری موناکو در مقابل دوربین شبکه اسکای درباره علت حضورش در این مسابقات گفت: "مقاومت کردن در مقابل جذابیت فرمول یک غیرممکن است".

1880757

این در حالی است که شایعات زیادی درباره ترک پاری سن ژرمن توسط نیمار در تابستان امسال وجود دارد و در روزهای گذشته بیشتر گمانه‌زنی‌ها حول انتقال او به منچستریونایتد بوده است.

دیدگاه‌ها