کد خبر : 1940493 | 07 خرداد 1402 ساعت 18:58 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

فصل جهانبخش با باخت تمام شد

فاینورد در حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ویتسه شکست خورد.

فصل جهانبخش با باخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم و پایانی لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم ویتسه قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش که پس از پنج مسابقه دوباره در جمع نفرات اصلی فاینورد قرار گرفته بود، انگیزه زیادی برای پایان خوش در این فصل داشت که در دقیقه ۲۲ پاس او از جناح راست به هم‌تیمی‌هایش نرسید و توسط بازیکنان ویتسه دور شد.

یک دقیقه پس از آن نزدیک بود علیرضا جهانبخش ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند که ضربه سر او با کمترین اختلاف از کنار تیرک سمت راست دروازه ویتسه عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

1880778

فاینورد که در نیمه نخست یک گل مردود به ثمر رسانده و با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، در دقیقه ۵۵ شانس زدن گل تساوی را توسط ستاره ایرانی‌اش داشت، اما شوت علیرضا جهانبخش در ریباند با سوپر سیو دروازه‌بان ویتسه همراه شد و او را در زدن گل تساوی این دیدار ناکام گذاشت.

یاران جهانبخش که تنها شکست فصل را در هفته هفتم مقابل آیندهوون داشتند و پس از آن یک روند فوق‌العاده تا رسیدن به قهرمانی در لیگ اردیویسه طی کردند، در دیدار امروز با نتیجه یک بر صفر قابل ویتسه مغلوب شدند تا فصل ۲۳-۲۰۲۲ را با ۸۲ امتیاز تمام کنند.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد امروز در آخرین مسابقه فصل لیگ اردیویسه هلند، تعداد بازی‌های خود در این رقابت‌ها را به عدد ۲۸ رساند که آمار ۵ گل زده و ۷ پاس گل او دست نخورده باقی ماند.

دیدگاه‌ها