کد خبر : 1940496 | 07 خرداد 1402 ساعت 19:15 | 110.8K بازدید | 29 دیدگاه

یامگا هنوز شرایط بازی کردن ندارد

شوک به استقلال، آقای ستاره استوک نپوشید!

ستاره فرانسوی استقلال با وجود بازگشت به تمرینات تیمش، هنوز شرایط بازی کردن ندارد.

شوک به استقلال، آقای ستاره استوک نپوشید!

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا بعد از مصدومیتی که نصیبش شد، دیدارهای پایانی لیگ برتر و بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی را نیز از دست داد. او که برای درمان و مدتی استراحت کنار خانواده خود به فرانسه سفر کرده بود، با بازگشت به ایران هواداران را امیدوار کرد تا در فینال به میدان برود و دوباره برای تیمش خوش بدرخشد.

بازیکن تاثیرگذار فرانسوی که در روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمریناتش را جلو برد، زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر بهبود یابد، اما شوک بزرگ به استقلالی‌ها وقتی وارد شد که مشخص شد یامگا شرایط حضور در تمرینات گروهی امروز را ندارد.

یامگا در تمرین امروز استقلال حتی استوک هم به پا نکرد و با کتانی ته‌صاف به نرم‌دوی پرداخت. پزشکان استقلال در تلاش هستند با فیزیوتراپی درد او را کاهش بدهند و در اختیار کادرفنی قرار بگیرد اما هنوز به شرایط خوبی نرسیده‌اند.

1880782

با این شرایط زمان بازگشت یامگا مشخص نیست و با توجه به فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار با پرسپولیس شاید این بازیکن شرایط فیکس بازی کردن در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس را نداشته باشد. هرچند احتمال دارد در این صورت هم دقایقی در بازی بزرگ به میدان برود.

دیدگاه‌ها