کد خبر : 1940533 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:06 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت عابدزاده در آخرین بازی فصل

پونفرادینا بدون حضور دروازه‌بان ایرانی خود در دیدار پایانی فصل به برتری مقابل خیخون رسید.

غیبت عابدزاده در آخرین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهل و دوم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه ال مولینون مقابل تیم رده هفدهمی خیخون قرار گرفت.

یاران عابدزاده که علی‌رغم سقوط طی سه دیدار اخیرشان نتایج خوبی داشته و دو تساوی و یک پیروزی داشتند، امروز هم توانستند به برتری پُر گل ۴ بر یک مقابل خیخون دست پیدا کنند تا ۴۴ امتیازی شوند و فصل را با ایستادن در رتبه نوزدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا تمام کنند.

تیم فوتبال پونفرادینا که دو هفته قبل مشخص شد به دسته پایین‌تر از لالیگا ۲ سقوط کرده و شانسی برای بقا ندارد، فصل را با ۹ پیروزی، ۱۷ مساوی و ۱۶ شکست در این رقابت‌ها به پایان رساند و نتوانست فاصله ۶ امتیازی با ویارئال B و منطقه بقا را جبران کند.

امیر عابدزاده که طی چهار دیدار اخیرشان در یک مسابقه حضور نداشت و در سه هفته نیمکت‌نشین بود، در بازی امروز برابر خیخون نیز جزو لیست نفرات تیمش دیده نمی‌شد.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا فصل ۲۳-۲۰۲۲ لالیگا ۲ اسپانیا را با انجام ۳۱ بازی در این رقابت‌ها به پایان رساند که در این مدت ۹ کلین‌شیت داشت.

دیدگاه‌ها