کد خبر : 1940546 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:37 | 30.5K بازدید | 4 دیدگاه

لیدز قربانی‌اش را پیدا کرد: فحاشی به ستاره آمریکایی

هواداران لیدز که امشب در خانه شاهد شکست 4-1 تیم‌شان مقابل تاتنهام بودند در پایان بازی وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی تیم‌شان را به شدت مورد فحاشی قرار دادند.

لیدز قربانی‌اش را پیدا کرد: فحاشی به ستاره آمریکایی

به گزارش "ورزش سه"، اگر لیدز امیدوار بود وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی‌ای که به عنوان بازیکن قرضی از یوونتوس به این تیم ملحق شده، فصل آینده هم در لیدز بماند با اتفاقات امشب در ورزشگاه الندرود ادامه همکاری مک‌کنی با این باشگاه غیرممکن به نظر می‌رسد.

چهل هزار هوادار لیدز در ورزشگاه الندرود امشب نشان دادند که سقوط یک تیم می‌تواند بدترین ویژگی‌های هواداران را به نمایش بگذارد. وستون مک‌کنی امشب متوجه شد که هواداران فوتبال گاه تا چه حدی بی‌رحم هستند.

1880930

مک‌کنی در ژانویه امسال از یوونتوس به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به لیدز پیوست. امشب در حالی که لیدز 2-0 از تاتنهام عقب افتاده بود مک‌کنی توسط سم آلاردایس تعویض شد ولی هواداران از او با رکیک‌ترین شعارهای ممکن استقبال کردند و مک‌کنی با صورتی سرخ شده از عصبانیت ورزشگاه را ترک کرد و راهی رختکن شد.

زمانی که ستاره آمریکایی از یوونتوس به لیدز پیوسته بود به عنوان امید این تیم برای باقی ماندن در لیگ برتر به حساب می‌آمد ولی حالا از طرف هواداران به عنوان سپر بلای سقوط به چمپیونشیب انتخاب شده است.

1880931

دیدگاه‌ها