کد خبر : 1940552 | 07 خرداد 1402 ساعت 23:00 | 58.2K بازدید | 16 دیدگاه

با شایستگی قهرمان لیگ برتر شدیم

پپ: نمی‌خواهم بازیکنانم دو روز همدیگر را ببینند

پپ گواردیولا، بعد از شکست مقابل برنتفورد در مورد برنامه خود پیش از دو فینال حساس پیش رو صحبت کرد.

پپ: نمی‌خواهم بازیکنانم دو روز همدیگر را ببینند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس را قطعی کرده بود در هفته پایانی در شرایطی که چند ستاره شاخص خود را در ترکیب نداشت با یک گل مغلوب برنتفورد شد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار با وجود شکست از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

او گفت: "بعد از بازی امروز به بچه‌ها گفتم که ما امروز لیگ برتر را در حالی به پایان رساندیم که پیش از این توانسته بودیم آن را به شایستگی فتح کنیم. به آنها گفتم که دو روز را در کنار خانواده‌هایتان بگذرانید، لذت ببرید و همدیگر را نبینید تا بعد از آن آماده اولین فینال شویم."

1880948

سرمربی سیتی در مورد بازیکنانی که امروز شانس بازی پیدا کردند گفت: "بازیکنانی که امروز بازی کردند عملکرد بسیار خوبی داشتند. ناتان آکه پس از مصدومیت برگشته بود و خوب بازی کرد. آیمر لاپورته و هم برگشت و 90 دقیقه بازی کرد. متاسفانه نتوانستم به کایل واکر استراحت بدهم چون تعویض‌های زیادی نداشتیم."

پپ در مورد شرایط چند بازیکن مصدوم خود گفت: "ما 4-5 بازیکن داریم که برای بازی کردن کاملا آماده نیستند اما مصدومیت‌شان خیلی جدی نیست. بچه‌هایی که بازی نکردند اینجا در برنتفورد حضور نداشتند. آنها واقعا از نظر روحی و جسمی خسته بودند."

او تاکید کرد که گریلیش و دیاز به فینال حذفی خواهند رسید: "روبن دیاز و جک گریلیش 10 روز از تمرینات دور بودند. پس از بازی برایتون نیز کوین دی‌بروینه همان وضعیت چند هفته پیش را داشت. آنها در چند بازی غایب بودند اما مسئله مهمی نیست. فکر می‌کنم آنها برای فینال (جام حذفی) آماده خواهند بود."

1880949

سرمربی سیتی در مورد شرایط تیمش در آستانه دو فینال حساس گفت: "فیل فودن در فرمی باور نکردنی است و ریاض محرز نیز بسیار پرتلاش بود. برای بازی فینال به بازیکنانی نیاز داریم که روحیه بالایی داشته باشند. امروز به برخی از بازیکنان تیم استراحت دادیم و امیدوارم که بقیه هم بتوانند شرایط خود را بهبود بخشند."

گواردیولا حالا همه تمرکز خود را روی تکمیل سه گانه معطوف کرده است: "بازیکنانم اکنون باید استراحت کنند تا با انرژی مناسب در فینال چمپیونزلیگ و جام حذفی بدرخشند. فردا یک تمرین ریکاوری خواهیم داشت و امیدوارم که همه شاگردانم شرایط خوبی تا این دو بازی حساس داشته باشند."

دیدگاه‌ها