کد خبر : 1940555 | 07 خرداد 1402 ساعت 23:24 | 93.5K بازدید | 48 دیدگاه

این یک خداحافظی دائمی نیست...

بوسکتس اشک هواداران بارسا را در آورد (عکس)

سرخیو بوسکتس در آخرین بازی خود برای بارسا در نوکمپ یک سخنرانی پر احساس با هواداران داشت.

بوسکتس اشک هواداران بارسا را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آخرین بازی خانگی فصل خود در لالیگا موفق شد با نتیجه 3-0 از سد مایورکا بگذرد. به این ترتیب جوردی آلبا و سرخیو بوستکس، دو کاپیتان قدیمی آبی اناری‌ها با خاطره‌ای خوش کار خود را در نوکمپ به پایان رساندند.

در پایان این دیدار برنامه ویژه برای وداع با بوسکتس و آلبا تدارک دیده شده بود و این دو بازیکن برای دقایقی برای حاضرین در ورزشگاه صحبت کردند. سرخیو بوسکتس در صحبت‌های خود به نکاتی اشاره کرد که اشک بسیاری از هواداران حاضر روی سکوها را در آورد.

1880955

ستاره کهنه‌کار آبی اناری‌ها صحبت‌هایش را این گونه آغاز کرد: "عصر بخیر، اول از همه می‌خواهم از همه بازیکنان فعلی و کسانی که در این چند سال اخیر در کنار من بودند تشکر کنم."

او در ادامه صحبت‌هایش از هواداران و اعضای باشگاه تشکر کرد: "از کادر فنی، کارمندان و همه کسانی که در این باشگاه طی مدت حضور در بارسلونا به من کمک کردند تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که نقش بسیار مهمی در افتخارات کسب شده داشتند. حضور در این تیم افتخار بزرگی است."

1880953

هافبک باتجربه بارسلونا در آخرین حضورش در نوکمپ از رویایی گفت که با پیراهن بارسا محقق شد: "زمانی که جوان بودم آرزو داشتم در این ورزشگاه بازی کنم. این رویا به حقیقت پیوست و سال‌ها در بهترین ورزشگاه دنیا بازی کردم و هرگز این دوران را فراموش نمی‌کنم. زمانی که کودک بودم به عنوان یک هوادار اینجا آمدم و اکنون بسیار مفتخرم که جزئی از این باشگاه بزرگ هستم."

بوسکتس صحبت‌های خود را در حالی به پایان رساند که به نظر می‌رسد قصد دارد در ادامه نیز در نقش‌هایی دیگر کنار آبی اناری‌ها باشد: "حالا من از این تیم می‌روم، اما رویایی که داشتم محقق شد. این یک خداحافظی دائمی نیست، بعداً می‌بینمتان! زنده باد بارسا! زنده باد کاتالونیا!"

دیدگاه‌ها