کد خبر : 1940569 | 08 خرداد 1402 ساعت 03:00 | 37.7K بازدید | 9 دیدگاه

توهین به مربی کروات تورینو

جنجال در ایتالیا: داستان وینیسیوس تکرار شد!

سرمربی کروات تورینو مورد توهین شدید هواداران اسپتزیا قرار گرفته که باعث واکنش او قرار گرفته است.

جنجال در ایتالیا: داستان وینیسیوس تکرار شد!

به گزارش “ورزش سه” یک هفته پس از رفتار توهین آمیز هواداران والنسیا نسبت به وینیسیوس، ایوان یوریچ، سرمربی تیم تورینو ایتالیا با توهین از سوی طرفداران حاضر در سری‌آ ایتالیا مواجه شده است.

سرمربی کروات تیم فوتبال تورینو در جریان برد ۴ بر صفر مقابل اسپتزیا با توهین‌های بسیار زیادی از سوی هواداران حریف مواجه شد.

یوریچ در این خصوص می‌گوید: «این‌ توهین‌ها در فوتبال ایتالیا بسیار رایج است. با این حال باورم نمی‌شود که در سال ۲۰۲۳ هنوز این مسائل وجود دارد. من همیشه سعی می‌کنم در این موارد آرام باشم و واکنشی نشان ندهم. اما بعضی از اوقات نمی‌توانید واکنش نشان ندهید.

صحنه‌های بسیار زننده‌ای در این مسابقه برای یوریچ به وجود آمد. به طوریکه داور مسابقه بازی را برای چند دقیقه‌ای متوقف کرد تا این داستان ادامه پیدا نکند. مطابق با قانون فیفا هر گونه توهین نژاد پرستانه می‌تواند باعث توقف بازی شود.

حتی کاپیتان اسپتزیا و گوینده استادیوم نیز به تماشاگران گفتند ادامه این روند باعث توقف جریان بازی می‌شود که در ادامه این شعارها پایان یافت.

یوریچ در ادامه گفت: «همه باید از این موضوع شرمنده باشند. یک وضعیت منزجر کننده که باعث ناراحتی می‌شود. این روند بدی است که آشکار به سمت آن همه می‌روند.»

برخی از هواداران در ایتالیا مدتی است به بازیکنان و مربیان حوزه بالکان توهین می‌کنند. در یک ماه گذشته ولاهوویچ و دژان استانکوویچ مورد توهین بسیار زیادی در ایتالیا قرار گرفته‌اند و حالا یوریچ مورد هدف است.

دیدگاه‌ها