کد خبر : 1940573 | 08 خرداد 1402 ساعت 02:30 | 82.5K بازدید | 32 دیدگاه

دراگان اسکوچیچ هم پروفسور شد

دراگان اسکوچیچ و بوریس پوچیچ با گذراندن یک دوره تخصصی در آموزش مربیگری در دانشکده حرکت‌شناسی زاگرب، مدرک استادی مربیگری فوتبال را کسب کردند.

دراگان اسکوچیچ هم پروفسور شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رسانه‌های شهر ریه‌کا، دو مربی کروات برای اولین بار از این شهر چنین عناوین علمی بالایی کسب کردند. پوچیچ و اسکوچیچ مدت‌هاست که مجوزهای یوفا پرو را گرفته‌ و بالاترین سطح بین‌المللی حرفه مربیگری را در آکادمی HNS کسب کرده‌اند، با این مدرک جدید دوره مربیگری خود را کامل کردند.

دراگان اسکوچیچ به تازگی سرمربی تیم ملی زیر 21 سال شد، او اولین بازی خود را در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا انجام خواهد داد.

اسکوچیچ آخرین کار مربیگری خود را روی نیمکت تیم ملی ایران با موفقیت انجام داد و به جام جهانی قطر راه یافت، اما فدراسیون ایران قبل از شروع جام جهانی تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

او دو بار به عنوان سرمربی هدایت ریه‌کا را بر عهده داشت و یک بار با این تیم به قهرمانی رسید و در تیم لاس پالماس اسپانیا نیز به میدان رفته است. اسکوچیچ همچنین هدایت تیم‌های فولاد، ملوان، صنعت نفت و خونه به خونه را در ایران برعهده داشته است.

پیش‌تر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس، از همین دانشکده در رشته مربیگری فارغ التحصیل شده بود تا لقب پروفسور را به او بدهند.

دیدگاه‌ها