کد خبر : 1940597 | 08 خرداد 1402 ساعت 09:02 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین مدال میکس تیراندازی برای این خواهر و برادر

تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.

اولین مدال میکس تیراندازی برای این خواهر و برادر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی به مدت یک هفته در آلماتی قزاقستان برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها تیم میکس ایران متشکل از مرضیه و محمدحسین پرروش‌نیا با کسب امتیاز ۱۳۷ بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستادند تا به این ترتیب تیراندازان اهداف پروازی ایران صاحب اولین مدال خود در سطح دیدارهای جهانی شوند.

مرضیه پرورش‌نیا بعد از کسب این مدال باارزش گفت: از کسب این مدال بسیار خوشحال هستم و حس بسیار خوبی دارم. این تازه اول راه ما است و امیدواریم بتوانیم در آینده هم مدال‌های رنگارنگی را در این رشته به دست بیاوریم.

تیرانداز ملی‌پوش کشورمان خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسیر بتواند به کسب سهمیه المپیک برای ما کمک کند. ما برای کسب این مدال خیلی زحمت کشیدیم. جا دارد از زحمات پدر و مادرم در این مسیر تشکر کنم و مدالم را تقدیم آنها می‌کنم.

محمد حسین پرورش‌نیا هم به عنوان عضو تیم میکس پروازی ایران بعد از کسب نشان مشترک برنز جام جهانی قزاقستان در کنار خواهرش گفت: جواب زحمات خودم را گرفتم. از مرضیه هم تشکر می‌کنم. ما در راندهای آخر وضعیتمان بهتر شد و توانستیم در تیرهای پایانی امتیاز گرفته و این مدال را بگیریم.

وی تاکید کرد: ما به کسب این مدال بسنده نخواهیم کرد و امیدواریم در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا هم بتوانیم رنگ این مدال را بهتر کنیم و در نهایت بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

پرورش‌نیا ادامه داد: هر چند کسب سهمیه المپیک سخت است و باید در این مسیر تلاش بیشتری انجام دهیم.

ملی‌پوش تیراندازی به اهداف پروازی ایران بیان کرد: پدر و مادر ما یکی از حامیان اصلی ما در مسیر کسب این مدال بودند. دستشان را می بوسم. امیدوارم در مسابقات بعدی با مدال‌های بهتر و رنگ بهتر جواب زحمات آنها را بدهم.

دیدگاه‌ها