کد خبر : 1940606 | 08 خرداد 1402 ساعت 09:40 | 37.5K بازدید | 27 دیدگاه

بی‌اعتنا به جشن قهرمانی: خوشگذرانی نیمار در موناکو

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، به جای شرکت در جشن قهرمانی این تیم مشغول بازی در موناکو بود.

بی‌اعتنا به جشن قهرمانی: خوشگذرانی نیمار در موناکو

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با تساوی 1-1 برابر استراسبورگ موفق شد این فصل پر فراز و نشیب را با قهرمانی در لیگ به پایان برساند.

نیمار در این بازی روی سکوها حضور نداشت و هم‌تیمی‌هایش را در جشنی که بر پا کردند همراهی نکرد و گفته شده بود که به دلیل مصدومیت و طی کردن روند درمان امکان سفر کردن را نداشته است. 

اما حالا رسوایی جدیدی برای این بازیکن برزیلی به وجود آمده و انتشار تصاویر او که به موناکو سفر کرده تا مشغول بازی پوکر شود، درحالی‌که تیمش جشن قهرمانی را برپا کرده بود باعث عصبانیت دوباره هواداران پی اس جی شده است.

1881055

این تصاویر تنها ساعتی پس از پایان بازی پی اس جی برابر استراسبورگ را نشان می‌دهد که این ستاره پی اس جی در موناکو حضور دارد و مشغول بازی پوکر است.

نیمار برای تماشای بازی فرمول یک به موناکو سفر کرده بود و هواداران پی اس جی از اینکه او با چنین دلایلی حاضر به همراهی تیمش در بازی حساس برابر استراسبورگ نشده بسیار ناراحت هستند و باور دارند که این بی‌احترامی دیگری از سوی او به باشگاه است. 

آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که فاصله پاریس تا استراسبورگ 400 کیلومتر است و گفته شده که او برای طی کردن این مسیر مشکل دارد، اما برای طی کردن فاصله 670 کیلومتری تا موناکو مشکلی نداشته است.

دیدگاه‌ها